Spring schreef:Maurene: misschien dan alsnog je collega rustig benaderen en uitleggen dat je het absoluut niet leuk vindt zoals zij het heeft gezegd. Misschien dat je er dan wat minder mee bezig bent? Voor iemand die nooit zwanger is geweest (of zelf geen klachten heeft of heeft gehad) is het misschien ook lastig te begrijpen. Maakt natuurlijk zeker niet dat ze zo belachelijk moet reageren, maar misschien kun je kort uitleggen dat het echt geen aanstellerij is en dat je je best doet om de uren te werken die je aan kan maar tegelijkertijd de gezondheid van jou en jullie kleintje voorop staat. Sterkte ermee.
Ja, dat zou ik misschien wel kunnen doen. Maar aan de andere kant, ze is nu weer een beetje bij zinnen gekomen zeg maar. Straks wakker ik 't alleen maar weer aan. Ik laat het wel zo. Heb me bedacht dat niemand mij hoeft te vertellen wat ik wel en niet moet doen, en dat ik dat het beste zelf kan aanvoelen. Dus de volgende keer dat iemand zo'n sneer moet maken, heb ik m'n woordje klaar! Hahaha.
xnienetjex schreef:
ik vind trouwens dat collega's er niks over te zeggen hebben hoor, jij voelt het aan, of je nou zwanger bent of iets anders heb, moeten ze maar respect voor hebben!
Wij zijn hier lekker druk bezig in het kamertje, muren zijn geverfd en vandaag heb ik het laminaat gelegd, dus ook dat is af! Volgende stap is de meubeltjes er in! En daar heb ik toch zooo zin in!
Zijn jullie al aan de klus ?
Ja precies, ze moeten zich er gewoon niet mee bemoeien. Dit is zo afgesproken met leidinggevende en mij, dus wat heeft de rest er uberhaupt mee te maken. Ik zal proberen rustig te blijven 😉
Wat ben jij goed bezig zeg! Zelf laminaat leggen, en zo netjes ook. Ik zag 't op FB. Ik weet hoeveel werk het is, mijn vriend zit in de vloeren qua beroep zeg maar. Altijd leuk om te zien wat voor smaak de mensen hebben.
Heftig kleurtje op de muur, maar denk dat als de meubeltjes erin staan, heb een heel leuk effect zal hebben. Ben benieuwd!
Hier gaat 't klussen gewoon langzaam... Vloer lag er al een hele tijd in, en een paar weken geleden heb ik wat geverfd (lichtgrijs). Behang is al gekocht, maar moet nog gebeuren voor de overige muren. De kamer etc. wordt pas geleverd in week 33, dus moet nog ff geduld hebben wat de betreft. Maar heb zo'n zin om alles in te richten!!
Druifje schreef:Sorry sorry sorry dames, de echo was idd helemaal goed, heerlijk genoten van onze uk.
Gisteren helaas wel treurig nieuws gehad over me opa, die is onverwachts overleden, vandaar dat ik hier nu minder ben. Niet geheel bij met me hoofd.
Och jeetje, gecondoleerd met het overlijden van je opa. Doe rustig aan.
Mooi dat je wel hebt genoten van dat ukkie in je buik. Probeer daar maar lekker aan te denken.
Tica schreef:Oh ennuh... :mrgreen: hierbij een paar foto’s – heb ze wel niet in de afgelopen dagen gemaakt (meer in de afgelopen maanden, haha), maar het uitzicht blijft toch wel grotendeels hetzelfde 😉
[ATTACH=CONFIG]11015[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]11012[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]11013[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]11014[/ATTACH]
Wow, jij mag (nog) niet klagen wat dat betreft! Heerlijk zeg.
xnienetjex schreef:Tja energie.. Nu heb ik niks meer over hoor! en op zich lag dit er zo in =D Ben rond 11 uur begonnen en was om half 3 klaar =P
Ik ben nu aan me stoel en bank gekluisterd, pff wat een spierpijn overal hahahah
Wel rustig aan doen he jij!! Er is nog tijd genoeg 😉