Hier ff heel snel een reactie, ga zo m´n bed in want ´t is al laat hier en ben moe na een dag vol meetings en metro-gereis! Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar heb ff snel gelezen en ben het meeste al weer kwijt!
@Esther: welkom & een fijne zwangerschap, leuk dat je hier komt meekletsen!
@LM: bijna je echo, spannend!
@Namen: wij zijn er nog (lang) niet uit ben ik bang, ik heb zelf een lijstje met namen die ik erg mooi vind maar manlief overtuigen wordt nog lastig, en de weinige namen die hij tot nu toe heeft voorgesteld vind ik echt vreselijk! :shock: Nou ja, gelukkig hebben we nog even de tijd 😉
@Hier: waaaaahhh, stond vandaag in de (erg lange) rij bij de supermarkt bij een normale kassa en naast me was een speciale kassa voor gehandicapten, zwangere vrouwen en ouderen, maar daar stond ook gewoon een lange rij (omdat het zo druk was hadden ze alle kassa's in gebruik), sta ik even te wachten, roept de man van de speciale kassa ineens: "hey, ben je zwanger? Dan mag jij eerst hoor, mensen laat deze zwangere dame er even langs" :mrgreen::mrgreen: Haha, wat was ik toch even trots op m´n buikje ineens (die man van de kassa kon natuurlijk ook niet weten dat die buik alleen ´s avonds zo goed te zien is en waarschijnlijk nu nog meer komt door m´n darmen of vocht ofzo dan door die twee kleine ukkies, hihi) Nou, was toch wel fijn hoor want er waren geen karretjes en m´n mandje met spullen was best wel zwaar dus was blij dat ik niet langer in de rij hoefde te staan 😉 Verder, gisteravond weer even een klein beetje misselijk geweest dus dat was weer even een geruststelling, hihi, maar vandaag weer geen last gehad van misselijkheid en ik kan vandaag officieel zeggen dat m´n eetlust weer terug is, heb net een heel groot bord vol eten op en het smaakte me heerlijk voor het eerst in een paar weken tijd!
Nou, nu echt m´n bed in, de komende dagen zal ik wel af een toe een beetje inspringen maar heb waarschijnlijk niet zoveel tijd door m´n meetings in Santiago, volgende week weer thuis dus dan kom ik weer wat vaker langs 😉