@ jollyjo, lotje en oyam: wanneer is jullie nod ook alweer?
@ dib: jij nu ook echt overtijd aan het gaan dus. Best balen he. Maar komt nu vast snel!
@ noa: ach lief he die kleintjes samen. Heel herkenbaar dat je zegt dat ze niet zonder elkaar kunnen. Hier net zo, lisa is helemaal gek van zijn zusje, kust zelfs soms haar handjes of voetjes haha. Als we dan naast haar kamer passeren is het steeds 'sssst ita plaapt' (sssst lisa slaapt). En natuurlijk moet hij steeds alles nadoen van lisa. Als zij op haar buikje ligt, moet hij dat ook, als zij bij mama op de arm ligt, moet hij op de andere arm, en ga zo maar door, maar wel op een erg lieve, dus niet brute jaloerse manier. Komt ook regelmatig eens over haar hoofdje aaien en gaat dan weer lekker verder spelen. En kan ook niet gaan slapen zonder dat lisa een zoentje gekregen heeft. In het begin was het eerst lisa een zoentje en dan pas mama/papa, maar de laatste twee weken krijgen mama en papa toch weer voorrang en dan lisa haha. M.a.w. die twee doen het hier ook super samen, had het niet beter durven dromen!
Huilen of jengelen doet lisa hier ook zo goed als nooit. Is alleen wel een heel driftig kind en gaat de laatste tijd heel vaak kwaad liggen roepen. Had eergisteren bezoek van een vriendin met haar kleintje die een week jonger is, en die keek zich nogal de ogen uit het lijf naar lisa hoe die lag te roepen, had ze nog nooit gehoord haha. Is dan ook een bijzonder driftig ongeduldig kind haha. Moet wel toegeven dat ze dat wel van mij meeheeft hahaha. Verder heel erg leuk om te zien hoe snel ook lisa weer gaat. Kan bijna van rug naar buik draaien, heeft alleen nog moeite om over dat armpje heen te raken maar voor de rest ligt zo zo goed als op haar buik dan, maar door dat armpje gaat ze zich natuurlijk helemaal gefrustreerd kwaad maken hihi. Al echt spelen met speelgoed doet ze nu al ruim een maand, maar sinds kort speelt ze ook met beide handjes samen met haar speelgoed, wat we erg leuk is om te zien natuurlijk.
Kort samengevat: deze mama is gewoon übertrots op haar kindjes hihi
En wat slaapt Sep toch wel bijzonder goed zeg...jaloers!!! 😊 Wel fijn zo want jij bent ten slotte alweer aan het werk, ik nog niet, dus ik moet er maar nog even tegen kunnen tegen die onderbroken nachten. En dus misschien toch nog een derde. Leuk! Wij willen hier zeker ook nog een derde, maar zal wel meer tijd tussen zitten dan nu het geval was. Denk (voor zover plannen bij zwanger worden lukt natuurlijk) iets van tussen 2jr en 2.5jr voor de derde er zal zijn. Dus volgende zomer misschien rustig aan weer gaan proberen, als Benny wat meewerkt ten minste haha, want hij wil eerder 3jr à 3.5jr tussen laten nu maar dat vind ik alweer wat veel.
maar nu vlug aan de slag hier, wat opruimen en dweilen terwijl lisa slaapt en dan straks wat papieren voor de hospitalisatieverzekering van lisa in orde brengen, moet ik nog steeds doen n.a.v. haar opname 2.5mnd geleden haha.