He meiden,
daar was ik weer eens, zo'n kleintje slokt al je tijd op hahaha. Moet nu echt leren plannen en minder chaotisch worden, want anders komt het niet goed als ik straks weer aan het werk moet. Maar ik ben ook wel een klein beetje lui geworden, moet ik eerlijk zeggen 😉
Maar voor de rest gaat het super goed, Vera kan al lachen, en nu begint ze ook haar handjes te ontdekken, heerlijk om naar haar te kijken. Wel blijkt ze misschien een oogafwijking te hebben, haar pupillen zijn geen mooie rondjes maar lopen door. Vrijdag naar de huisarts en dan worden we doorverwezen naar de oogarts. Hoop dat het een "misvorming" is en dat ze wel gewoon goed kan zien, erg spannend dus. Ik probeer er niet teveel aan te denken anders wordt ik er helemaal verdrietig van.
Hoe is het verder met jullie?
Liels nog steeds zwanger, volgende week is je uitgerekende datum, daarna wordt het echt spannend!
Miranda, hoe is het met afvallen, ben je al wat kilo's kwijt? Ik ben 1 kilo kwijt, moet er nog 2 dan zit ik weer op mijn oude gewicht. Begreep dat het nog niet wil vlotten, heel veel sterkte meid.
Nath rusitg aan doen meid, het is inderdaad vervelend om zo plots naar het ziekenhuis te moeten, vond ik ook. Hoop dat je een aardige gyn. hebt dat scheelt een hoop en dat je die dan ook wel elke keer hebt. Ik had elke keer een andere, is niet echt fijn.
Roos klus ze meid, hoop dat je binnenkort goed nieuws hebt.
Free, nog steeds in stuit? Hij/zij kan ook nog steeds draaien, en anders neem je een ks?
Miess, mislukte cakjes, kunnen we elkaar de hand schudden. Gisteren hebben we een chocoladetaart gemaakt, maar ook die is helemaal mislukt. De cake is niet gerezen, dus het smaakt erg vies.