Lieve Hbb, ik las gisteravond je berichtje en heb met je mee zitten huilen!! Wat ongelovelijk oneerlijk is dit!!! Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst meisje! Mega dikke knuffel vanuit hier!!
Henriette : voor jou wordt het spannend nog 4 dagen! MOcht het nog eens voorkomen hier wat ik totaal niet hoop, dan ga ik ook voor curretage. Me lijf is nog steeds van slag, dacht gister de keuken te gaan soppen, na half uurtje kon ik naar bed de rest van de dag pijn in me buik gehad. Het doet toch meer met je dan je denkt.
Linda: 12 wow mooi aantal!! Dat het maar allemaal goed mag blijven gaan meid Ik duim mee!!
Es: gaat het al iets beter??
Hier: Ene moment gaat het redelijk en volgend moment zit ik weer als een achterlijke te huilen.. Misschien klinkt het gek maar tijdens de miskraam heb ik het dus opgevangen ( lees uit de pot gevist) ik kon het niet over me hart verkrijgen om door te spoelen.. We hebben het in de tuin begraven en we gaan er een mooie vlinderstruik op zetten...
Heb ook nog een ongelovelijk mooi liedje, misschien ook wat voor jullie
http://youtu.be/AnqJCLMIc2k ik jank wat af bij dit nummer....
Oh en ik vergeet de helft, dank voor alle knuffels en sterkte wensen. Jullie zijn allemaal lieverdjes!!!