@ baukje, ah wat gaaf dat je het zo goed voelt!
@ mrinkiej, ik ben echt tegen die jurk aangelopen. Had er een hard hoofd in of ik wel iets zou vinden! Dus ik was super blij! Succes met de shoptocht alvast 😉
Balen zeg nog zoveel klachten. Hopelijk is dat voor jou ook snel voorbij!
@ MamavanLC, waren we de vorige keer ook niet tegelijk uitgerekend? Wel leuk, zelfde datum 😊
@ miesss, hebben ze de uitgerekende datum bij jou weer aangepast na de laatste echo? Of begreep ik je stukje over 'leeftijd aangepast' niet goed? Bij ons doen ze dat namelijk niet, de termijnecho blijft dan de datum.
@ jersey, was de score lager dan jullie hadden gehoopt? Maar gelukkig toch goed, da's wel fijn!
@ namen, we komen er tot nu toe niet uit 😉 We hadden een jongensnaam maar nu blijkt dat iemand verderop in de straat al zo heet en daardoor valt de naam voor ons weer af helaas... We willen graag Bijbelse namen maar wel modern zeg maar. En we willen, net als bij onze dochter, weer met 2 namen vernoemen (dus 1 naam die we mooi vinden en 2 namen vernoemen.) Maar onze dochter is vernoemd naar mijn moeder en schoonmoeder... en hoe doen we dat dan met een tweede dochter? Die wil ik stiekem wel graag naar mijn zus vernoemen maar eigenlijk weet ik niet zo goed of ze dat wel leuk zou vinden. Heb ergens het idee dat dit een beetje een recht is van haar eigen dochter. Tja... moeilijk 😂 dus wachten we maar rustig af tot we het geslacht weten, denken we daarna verder 😉 En zo nu en dan, als we een mooie naam zien, dan noemen we het even!
@ aanmelden bij zorverzekeraar, heb nog even op hun website gekeken maar daarover niets gevonden. Heb gisteren toch maar even een kraampakket aangevraagd en me aangemeld bij de kraamzorg. Is dat ook maar klaar!
@ voeding, hier wordt het weer bv. Heb er nu al zin in 😊 Ben vorige maand past gestopt met mijn dochter en pas sinds afgelopen week is de productie helemaal gestopt. Ik hoop dat het komende keer weer goed gaat want lees idd wel verhalen van anderen waaruit blijkt dat dit niet altijd zo goed gaat! Maar ik ga er weer voor. Ik vond het met onze docher altijd super momenten, vooral toen ik soms even niet wist wat er aan de hand was. Dan was de borst altijd een goed troostmiddel 😉
Vorig jaar heb ik me ook aangemeld bij VBN en zou ik beginnen als contactpersoon maar ivm een zwangerschapswens en eventueel opleiding via het werk (wat toch niet doorging) heb ik het uiteindelijk niet gedaan. Misschien als de 2e er is, dat ik me dan alsnog ga aanmelden.
Maar net als wat andere zeggen is de soort voeding een hele persoonlijke keuze.
@ hier, ik voel ook steeds vaker de plopjes en veel duidelijk!! Vind het ook zo gaaf!
Ik voel het net als wat baukje zegt vooral als ik even buk of te ver voorover zit. Dan wordt er 'geprotesteerd'.
Misselijkheid kwam gisteren alweer opzetten maar nu gaat het goed. Heb wel ontdekt dat het scheelt om 's avonds niet meer te eten zodat ik geen last krijg van maagzuur als ik op bed lig. En heb nu alweer standaard een glas melk op mijn nachtkastje staan, voor het geval dat 😉
Zijn jullie al veel aangekomen? Ik in totaal nu 3.5 kg en ik sta nu al een paar weken stil. Mijn gezicht en bovenarmen worden weer slanker, dus het lijkt erop dat ik in verhouding slanker word... (stiekem wel blij om, was vorige keer ook zo, toen was ik na de bevalling meteen 2 kg lichter dan voor de zwangerschap).
De vermoeidheid is hier gelukkig voorbij alhoewel ik wel benieuwd ben of ik dat nog vind zodra ik morgen weer aan het werk ga!
Verder even balen hier.. tijdens de vakantie kreeg onze 'nieuwe' auto kuren... mijn man is nu naar de garage, ben benieuwd 😞 hopelijk valt het mee of willen ze het iig binnen de garantie regelen. Zou wel moeten natuurlijk (hebben 'm net 3 maanden) maar tja, je hebt er zoveel gedoe van als ze moeilijk doen!