Hey meiden,
Wat is er veel gekletst, eventjes op iedereen reageren!
Lieve Pooh, heel veel sterkte morgen! Dikke knuffel!
Wopper, hihi jaa dat vond ik ook erg lief. Ze wou ook meteen mij aanmelden voor zo’n babypakket, is zei al “Nee niet doen!! Even wachten tot de echo”. Hahaha, wil toch eerst meer zekerheid hebben hoor.
A.1985, oh wow je moeder woont in Frankijk, waarom heeft ze die stap genomen? Komt ze daar vandaan? Lijkt me wel heel erg pittig zo zonder je moeder? Hoevaak zie je haar? Spreek je haar wel regelmatig? Wel jammer dat zo praat over kinderen, ga er vanuit dat als ze hoort dat je zwanger bent dat ze dan wel positief en blij is?! Ik ga één keer in de twee weken in het weekend naar mijn moeder. Ze woont aan de andere kant van het land (zo’n twee uur rijden) dus we kunnen niet zomaar een dagje erheen gaan jammer genoeg. Ik vind het al erg dat ik zo ver van mijn moeder vandaan woon, maar jeetje die van jouw woont in het buitenland!
Ikke, aah goed zoo ook bezig voor MvM! Gezond eten hier ook, heb er eigenlijk ook wel heel erg zin in. Echt gewoon in brocolli, bloemkool enzo hahaha. Ik lijk wel gek! En ik heb echt zin in fruit! En jaa ben ook erg blij dat ze de kinderwagen wil halen, dat is toch wel één van de duurste dingen!! Hihi, kan ik weer lekker andere dingen gaan shoppen.
Baukje, ooh wat heerlijk gourmetten! Wel jammer dat je er echt beroerd van bent geworden. Wel superleuk dat je buikje alweer begint te bollen, hihi.. ben benieuwd hoelang je het voor je kan houden, wanneer ze het echt gaan zien! Hier gisteren uit eten geweest, ook een te vet pannetje genomen, heb het geweten. Hartstikke last van mijn buik vannacht, dat doe ik ook nooit meer haha.
Buddha, nee ik heb nog geen boek in huis! Al zit ik er wel over na te denken. Heb gehoord dat je hele leuke hebt die je ook als dagboek bij kan houden. Ik wil daar nog even mee wachten, even de echo van 4 mei afwachten. Daarna hoop ik dat ik kan genieten!
De klachtjes vallen hier nog altijd heel erg mee. Als enige waar ik misschien een klein beetje last van heb zijn mijn borsten en mijn buik als ik zuur drink (moet ik dus gewoon niet meer doen haha).