Hey lieve meiden!
Mrinkiej, mijn broodje gezond was heerlijk. Heb twee kleine broodjes op jummie. Hoop ook dat ik me snel wat beter voel, vind dit echt niet fijn gewoon! En jaa oeh spannend, kan niet meer wachten op de echo. Uhh rugpijn, ja daar had ik ook last van, snachts zelfs. Dat heb ik normaal ook altijd als ik ongi word, dat was voor mij ook een teken van het gaat wel doorzetten. Nou niet dus haha. Kan misschien ook door de drukte van vandaag komen, van al dat gesjouw! Dat denk ik eerder!
Pinkymeid, je gaat straks naar de film?? Wat leuk!! Ah lekker toch vroeg naar bed, hihi hou ook heel erg van mijn bed. En wat leuk dat jullie meisje drukker is, heerlijk lijkt me dat. Wel echt leuk als je dat ook kan delen met je man, kan snappen dat hij daar best emotioneel van wordt :-). Oeh zenuwbehandeling, klinkt wel erg pijnlijk! Oh ik ben echt heel erg bang voor de tandarts. Kwaaltjes, naast het ziek zijn een raar gevoel in mijn buik. Het voelt een beetje opgeblazen aan, alsof ik echt liters heb gedronken (water ofzo)en daarentegen voelt het ook aan alsof mijn hele maag leeg is..
Littledreamer, hahaha lig nu alweer op de bank :oops:. Nou ja lag om zes uur al op de bank, heerlijk. Was wel even weg! Oh wat hou ik van slapen zeg. Aah ik heb het uitgepraat, nou ja ik heb gezegd dat hij eens normaal moet doen. Ik zei tegen hem dat ik me dik beroerd voel door HEM, dat ik ziek zwak en misselijk ben en dat hij alleen maar zo tegen mij kan doen. Hahaha, toen moest hij wel lachen :razz:. School, interview is af gelukkig de rest doe ik morgen ofzo vind het goed haha. Maar jeetje, wat balen zeg, jij kan hem ook achter het behang plakken! Wat irritant zeg, mannen pff wat moeten we er toch mee he? Dikke knuf!
Hier aan het wachten tot mijn vriend terugkomt. We wouden eigenlijk in belgie shoarma eten was die tent dicht! Dus wij naar een andere patatzaak hier waar ik ook wel zin in had, ook dicht. Ik dik chagerijnig! Dus hij is nu weer naar een andere patatzaak rijden om daar patat te halen.