Goedemorgen lieverds! Wat hebben jullie lekker veel gekletst;) Ik heb gister weer een bank hang dagje gehad pff, en weer overgegeven, ach heb het er graag voor over hoor, en het was maar 2 keer gelukkig, zal wel komen doordat het HCG nog lekker stijgt.
@Pinkymeid: wow jij bent vroeg wakker! Veel plezier bij de echo straks!!
@Bevallen: In het ziekenhuis, zonder moeders!! Anders krijg ik er een drama om, je mag hier in het ziekenhuis maar 2 mensen bij de bevalling meenemen, en tja mn schoonmoeder dringt zich nogal op bij alles, en dan moet mijn moeder er ook bij natuurlijk (die vraagt er zelf niet om hoor, maar dat vind ik dan lullig.) Ze wou ook al mee naar de eerste echo, ja daaag krijg een inwendige, en zij is in staat dan gewoon naar mn down under te gaan staren ( ja heb ervaring ze was ooit eens mee toen ik een cyste had, schaamde me dood) Ze wil bij alles met de neus voor aan staan, erg vervelend. Gelukkig wil mn man perse zelf mee haha.
@12 weken: Pff wat gaat de tijd langzaam meiden!! tel echt de dagen gewoon, hoop gewoon dat ik een aantal dagen vooruit word gezet bij de echo, dan heb ik die alvast binnen! Nja ben in elk geval 6 weken vandaag!
@Eten: Hier ook nergens zin in, alles smaakt vies, koffie is smerig, en sigarettenrook (mn man rookt nog steeds :$) ga ik van over mn nek, dus hij rookt buiten.
@Sex: Ik heb juist wel zin in sex haha, grappig om te lezen dat jullie er alledrie niet aan moeten denken, ik ben nog steeds een nymfo, erg hoor:$
Ga zo maar eens maar mn werk, heb echt geen zin en voel me niet lekker, maarja het is meivakantie dus er zitten zo'n 70 honden in het pension dus wil mn moeder er niet mee opzadelen, als het niet gaat mag ik wel naar huis, maar ga gewoon proberen.