Nou, ik ben op mijn werk, en maak nu eventjes tijd vrij om hier wat uitgebreider te reageren.
Inderdaad een goed idee van mama2be: eerst even kennismaken!
@mama2be: leuk dat je jezelf even voorstelt. Dat ga ik ook zo doen J
Een jonge mama dus! Wat leuk. Wel fijn dat je gastouder bent en je zo meer thuis bent voor Jona. Is het erg moeilijk voor je om opvang te regelen? Geen oppasoma’s/opa’s/tantes/ooms?
Nou, je bent al ver in je eerste ronde: alweer bijna testen dus. Is het al spannend voor je, of pas volgende ronde echt van start? Was je bij je zoontje snel zwanger?
@adnil: nou, ik had echt wel een “ontpil”periode van 2 maanden hoor, was zo’n vreemde tijd, maar daarna kwam ik in een “mooi” ritme van een cyclus van 36 dagen. Ag, beetje lang, maar ben er wel gewoon zwanger mee geraakt, dus no problem.
Hihi, ik zie dat ik zo’n irritante afkorting van “ongi” heb gebruikt in de lijst.
Wat voor werk doe je? Ook jij een spiraaltje dus, wat zijn die er veel hier!
Oh, ik lees nu dat je verteld over je werk. Spannend, zo’n switch maken nu! Snap heel goed dta je wat minder wilt werken, hoeveel werk je nu?
@billy: nou, jij dus ook al een kereltje van meer als 1 jaar. Ik zie dat die er meer zijn hier 😊 Leuk zeg! Loopt hij al lekker rond?
@refeetje: zo, spiraaltje er dus uit, al ong. geworden sindsdien? Spannend zeg! Ik heb nooit een spiraaltje gehad, was het verwijderen vervelend?
@sunny2012: nou, da’s even spannend zeg: dat je kunt testen aan het einde van je huwelijksreis. Zou wel een mooie start zijn van jullie getrouwde leven samen, een positieve test 😉 wie weet! Wanneer trouw je? Zijn jullie al lang samen? Je bent van dezelfde leeftijd als ik zie ik 😊
@pooh: zo jij hebt al een heftige tijd meegemaakt, wat knap dat je weer zo positief ingesteld bent! Lijkt me inderdaad prettig om je nu hier aan te sluiten, echt als een nieuw begin. Ik gun het je van harte!
Zo, ik hoop dta ik niemand vergeten ben ….. ? (anders mijn excuses! Moet er nog een beetje inkomen hoor 😉 iedereen leren kennen enzo!)
Dan wil ik mezelf ook even wat beter voorstellen hier 😊 naar het voorbeeld van mama2be!
Ik ben hier dus Tanja85 😉 Ben 27 jaar, ik ben afgelopen 4 januari van een meisje bevallen: R.osalie (graag met puntje er tussen schrijven, i.v.m. vindbaarheid via zoekmachines). Ze is nu dus alweer 5 maandjes, wat gaat de tijd zelf!
Ik geef nog volledig borstvoeding, maar wil het over 2 weekjes echt gaan afbouwen, want we willen zo graag snel een 2[SUP]e[/SUP] hummeltje! Dit omdat we het leuk vinden als ze weinig leeftijdsverschil is, maar ook mijn man is 39 en als we nog eventueel een 3[SUP]e[/SUP] willen wordt hij natuurlijk ook steeds weer wat jaartjes ouder 😉
Ik ben grafisch ontwerper, werk sinds R. geboren is parttime 22 uur, ben op woensdag en donderdag vrij (en dinsdag wat eerder thuis vaak). Oppas hebben we geregeld met familie, heerlijk. Opa’s/oma’s en een tante passen op, en mijn man is vrijdagmiddag thuis.
Ik ben nu 9,5 jaar samen met mijn man en we zijn afgelopen zwangerschap getrouwd (augustus 2011). Niet zo’n issue hoor, we vonden het gewoon fijn met de kleine opkomst, maar voor onze relatie zelf vonden we het niet echt nodig. Maar ik vond het zo raar om zijn vriendin genoemd te worden als ik de moeder van z’n kind ben …
Oja, vorige keer was het de 5[SUP]e[/SUP] maand raak. Ik hoop nu stiekem sneller…. Maar ga er zeker niet vanuit.
Heb nu wel geen gedoe met ontpillen gehad, daar we geen anticonceptie gehad hebben sinds mijn bevalling.
Heb al mijn “ideale” zwanger-worden-maanden in gedacht whahaha, grapje. Zou graag augustus/september willen 😉 Want wil graag dit keer en voorjaars of zomerkindje! Ons hele gezinnetje is nu allemaal in januari/februari jarig en ik vind dat maar niks.
Oja, ik zie dat huisdieren ook vermeld worden: wij hebben een hond, 4 jaar, een oud-duitse herder (lang haar). Lief beest en gek op R.osalie 😊