Nou meiden, het verhaal heeft weer een verrassende wending gekregen..
Ten eerste vanmorgen een negatieve ovutest (Al wel iets donkerder).
Dus ik zei bij de arts dat ie er wel aan zit te komen, en ze ging even kijken.
Maar toen keek ze naar mn rechter eierstok, maar geen tekenen van een rijpend eitje.
Dus ze ging toch weer op zoek naar links, en na heel wat gehannes en gedruk op mn buik, toch mn linker eierstok gevonden!
En daar leek wel een eitje ietsjes groter te zijn..
Ik weet nou niet of ik het goed of slecht nieuws vind. Dat hangt er vooral vanaf of deze eierstok via een eileider is verbonden aan mijn goeie baarmoeder.
Stel mn eileider is niet aanwezig, of het zit vast aan de 'rudimentaire hoorn', dan moet deze verwijderd worden, en heb ik juist de helft minder kans op zwangerschap, als ie uit links komt 😞
Ben wel langs de VK specialtist en anastesist geweest voor info over de kijkoperatie, en ik kan nu bellen als ik ongi ben, en dan proberen ze een afspraak te plannen binnen 2 weken. Het goede nieuws is dat ik dan wel die ronde weer mag proberen zwanger te raken. Daar maakt ik me nl nog wat zorgen over, dat ik weer een ronde over moet slaan..
Dus al met al moet ik op dit moment nog afwachten, en hopen dat mijn li eierstok, vast zit aan mn baarmoeder, of dat toch rechts nog een eitje gaat rijpen, en dat ik zwanger ben.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel zo mn twijfels heb...
Denk dat ik het aan mn ouders en schoonouders vertel als de afspraak staat, want het kan ook zijn als ik deze ronde bel, er geen plek is..
@ LP: Wat een ontzettend goed idee!! Heel leuk! 😊 ben erg benieuwd naar hoe ze reageren!
@ Sasir: fijn meis, dat je over een week terecht kunt bij de HA. Enne gewoon om een verwijzing vragen he, je niet af laten schepen! (dat probeerden ze bij Suus en mij ook)..
Nu moet ik echt gauw aan het werk. Mijn baas is in NL, en ik had gemaild dat ik thuis werk, maar hij had een mail gestuurd om 11 uur, en ik was pas om 13.45 thuis om te reageren, dus hij zal wel denken... (buiten het feit dat ik bijna niks heb gedaan vandaag). De afspr bij arts ging heel snel. Stond in n kwartier alweer buiten, maar heb 1,5 uur gewacht bij anastesist...