Goedemorgen meiden,
Zo ik ben moeeeeeee, kon echt mn bed niet uitkomen had ook hoofdpijn vanmorgen, dus heb besloten vandaag mijn thuiswerk dag te houden.
En dan eerst nog even gauw 't forum checken..
@ puk: waaah dit wordt een belangrijke week voor jou! Goed klussen, en dan voor of in het weekend je ei! Succes 😉
Enne Feyenoord 2e dus je vriend is in zn nopjes, dat wordt superzaad! 😊
Wel balen dat je hoofdpijn hebt 😞 maar gelukkig zakt het al iets!
Verjaardag was heel gezellig.. wel druk, heel huis vol (en ons huis is niet zo groot haha), maar meestal kunnen we in deze tijd wel buiten zitten, maar nu moesten we dus allemaal binnen proppen..
@ LP: ahh klote he! Dan ben je al ongi, en dan doet het ook nog zo'n pijn.. Dan word je echt 3-dubbel gestraft (niet zwanger, ongi en pijn :()
Heeft de Aleve nog wat geholpen?
Wel goed dat je van de choco bent afgebleven dan, ben trots! 😊
> Lief dat J ook zo mee wil helpen! 😊
(oja en het is zwanger worden VANAF de zomer he, dus je zit hier goed hoor 😉
> Idd goed idee om vanaf dag 6 te testen!
@ Suus: fijn dat het gister weer iets beter ging.. Hopelijk vandaag helemaal over!
Wow, klinkt heftig zeg die docu (heb m niet gezien).
En tuurlijk komt het goed meis! Je bent deze ronde zwanger! En stel dat die 1% kans dat het toch niet zo is aan de orde is, dan start je met Clomid, heb je snel 1 of 2 eitjes en hoppa zwanger!! Dus hoe dan ook: "voor de zomer zwanger" --> misschien moeten we onze forumtitel aanpassen 😉
@ moi: thanks!
@ BQ: Gefeliciteerd met je manneke!! Hoe tof zou dat zijn zeg, een brusje op L zijn verjaardag!! 😊 Hier was 't ook gezellig dus 😊
hahaha moest lachen om je tip voor LP! 😊
Idd leuk zo voor de meeting :), maar ben het wel met je eens. Wij doen het na mn ongi om de dag, en voor/tijdens mn ei toch elke dag. We willen hem niet missen en mn rondes duren al zo lang. Ik had afgelopen keer ook 1 of 2 dagen geen zin, was moe enzo, maar toch gedaan want ik weet dat ik mezelf voor mn kop sla als ik dan weer ongi word, en me af ga vragen of het daar door kwam.. En ach als je zwanger bent, dan vergeet je echt wel weer dat het een moetje was hoor LP 😉
En wat BQ zegt, erover praten helpt misschien.. Mijn man is weer het andere uiterste hoor, als ik ook maar zeg dat ik een positieve ovutest heb, nou dan laat ie onderhand alles vallen waar ie mee bezig is en dan moet ik het ontgelden 😉 hihi
zo nu eerst maar eens aan het werk....