WenilkaOud lidBerichten: 33Lid sinds: 16 april 2012
Info moet ongi zijn....
Nien schreef:
Naam
Leeftijd
NOD
Kindje
Ronde
Opmerking
Bregje
28
25 mei
1
5
Slaatje
34
27 mei
1
7
Deborah80
32
31 mei
1
1
Tijger1
32
1 juni
2
ben de tel kwijt geraakt hoeveel rondes
Leeuwtje
30
2 juni
1e
2
20 febr. MK, 6 weken zwangerschap
Dinnetje
23
1e
Nicole
25
4 juni
1e
6
Bij een cyclus van 27 dagen
Pooh
26
?
1e
3
cyclus onbekend door MK
Nien
24
?
1e
28
wachten op cyclus na MK
Moos
Leeuwtje schreef:Oke ik heb het even geprobeerd om hem er weer tussen te zetten. Wie nog niet alles heeft ingevuld kan het zien en het als nog even doen !!
THNX
slaatje schreef:Heb nog niet alles gelezen, maar wilden nog even op Suuz reageren. Het ontpillen kan soms wel een half jaar tot een jaar duren. Dat je de 1e keer een regelmatige cyclus hebt gehad, hoeft niet te betekenen dat je dat elke maand op dezelfde manier hebt. Ik heb zelf nog nooit ovu testen gebruikt, ten eerste omdat ik het ondingen vind, ten tweede omdat mijn cyclus toch wel dermate regelmatig was dat ik het redelijk goed na kon gaan. Maar het belangrijkste vond ik toch wel omdat je er anders direct zoveel nadruk op legt. Probeer eerst een beetje te genieten. Anders ben je er gelijk zo mee bezig, en dat kan soms echt averecht werken. Zeg het niet om je aan te vallen hoor 😊 En je moet het natuurlijk zelf weten. Als er iemand ongeduldig is, dan ben ik het wel 😛 Maar toch, is zwanger mogen raken m.i iets wat pas gebeurt als je lichaam er klaar voor is.