Joehoeee meisjes.. na een weekje vakantie ben ik er weer! Heb echt helemaal niks mee gelezen afgelopen week (alleen op onze fb pagina) dus ik ga eens eventjes bijlezen..
Warning!!! Hier komt een mega-Inieh-berichtje!!
Marizzz heel heeel lang geleden heb je me gevraagd waarom ik voor de koeka deken teddy heb gekozen. Eigenlijk heb ik daar niet eens bij nagedacht want bij mijn zoektocht (blijkbaar niet zo’n hele goede zoektocht) vond ik alleen die teddy dekentjes van koeka.. en achteraf bleek dat er verschillende soorten dekentjes waren.. ik heb wel gezocht naar ervaringen van de koeka teddy deken, maar kwam daarbij niet direct tot de ontdekking dat er verschillen in waren 😛 Vandaaaaaar!
Wat heerlijk overigens dat jullie babykamer zo goed als af is!! En het is echt een heeeeel mooi kamertje geworden! Leuk he.. stiekem elke dag even binnen lopen en genieten.. en bedenken dat je het je eigenlijk niet voor kunt stellen dat daar straks een klein kindje van jullie ligt! Heb jij trouwens ook een wiegje of direct in de ledikant?
Whaaaa je heerlijk he om je verlof af te tellen!! Ik heb officeel verlof sinds vandaag!
Kukeltje AAAAAH wat leeeeuk!! Ook een zoon! Super.. nu kun je helemaal los gaan shoppeeeeeen! En hoe is het met je sollicitatie?
Lotte hier geen erfelijkheidsonderzoek gehad.. enne hoe is het gesprek met je zus gegaan?
Slaatje misschien een mooie motivatie dat je jezelf mag belonen met iets speciaals als het je ook echt gelukt is om te stoppen met roken.. bijvoorbeeld zoo’n suuuuuuper leuke maar veel te dure koeka deken 😛
Jannie hahaha heeeerlijk he shoppen! Totdat je bij de kassa komt 😉 en heel hard voor je houdt dat je dat gewoon allemaal nodig hebt! stiekem is de aanschaf van de baby-uitzet heul duur! En jou twijfel moment bij de handedby winkel haha heb ik ook ZOOOOO gehad.. elke keer ging ik weer even terug om te kijken welke kleur ik nu wilde.. uiteindelijk heb ik ze online besteld want daar hadden ze ook veel meer keus, niet alleen qua kleur maar ook qua soort mandjes.. kijk eens op
www.handedby-by-coolbrandsonly.nl goede service ook!
Horatia veeeeel plezier in Gent!! Oh je bent alweer terug zie ik! Wat fijn dat jullie het zo heeeerlijk hebben gehad!! En het weer zat ook zeker mee.. 😃 Ooooh voor jou begint er weer een spannende week! duimduimduim
Snoep Mooooi dat de bbq geslaagd was! En heerlijk he zo’n zondag 😉
Niena wat goed dat je nog zo heerlijk aan het hardlopen bent! En jullie hebben een mooooooie tuin!! En is het verjaardag-vieren geslaagd? Jullie hadden in ieder geval mooi weer! Veel plezier dadelijk bij de verloskundige! Hopelijk krijg je weer een echo 😃
Myka wat jammer zeg dat je geen leuke afsluiter had, juist omdat je test positief was! Misschien vandaag nog? You never know! Oooh ik bedoelde gisteren.. is het nog gelukt?
Meisje ooooh heerlijk dat je nu gaat genieten van je verlof! Wooowie je mag gewoon al thuis bevallen.. hoe is het verder met jou en je buikje? Hoeveel ben je nu aangekomen in gewicht als ik vragen mag?
Borstvoeding/flesvoeding ik ben wel heeeul nieuwsgierig waar jullie eigenlijk voor kiezen en waarom. Helemaal in het begin van het topic toen er nog maar een paar zwanger waren hadden we dat in onze tabel gezet. Lijkt me leuk om dit opnieuw toe te voegen gewoon puur om er een beeld bij te krijgen hoe de meningen nu verdeeld zijn, vinden jullie dat ook leuk? Overigens ben ik ook benieuwd waar jullie willen bevallen.. Ik kies overigens voor borstvoeding.. althans ik ga het 100% zeker proberen.
Rooming-in nu ik toch bezig ben met het produceren van een mega berichtje.. Gaan jullie het kindje de eerste paar weken op je eigen kamer houden of terwijl gaan jullie gebruik maken van een wiegje? Of wordt het direct op de eigen kamer in een ledikantje? Hoewel ik in eerste instantie direct voor het ledikantje ging, hebben we nu toch een wiegje 😉 we slapen tenslotte een verdieping hoger.. en het lijkt mij prettiger in het begin voor het opvangen van de signalen wanneer ik moet gaan voeden (dus niet wanneer het gaat huilen maar bij het wakker woorden al). Ik wil borstvoeding gaan geven op verzoek en niet perse om de zoveel uur.. vandaar.
Duss... nu moet ik als een gek gaan koken! want vriendlief komt zo eten.. en eigenlijk weet ik niet eens of we wel eten in huis hebben hahaha wat erg! nouja wish me luck bij de zoektocht dan maar!