Goedemorgen dames!
Ik ga proberen weer wat meer mee te schrijven, al is het nog steeds erg druk op werk! Ik heb me vorige week door een enorme lijst mail geworsteld en heb veel aanvragen en boekingen gedaan (het is net een zee, een bureau in groepsuitjes. Is het slecht weer, gebeurd er weinig, wordt het weer beter, dan wil iedereen opeens een uitje!!!!). Mijn dag begint vrij rustig en ik denk dat ik het redelijk onder controle heb....
Ik heb een vrij druk weekend gehad. Vrijdagavond ben ik met mijn mams naar de bios geweest, naar the Lucky One met Zac Afron. God, en of dat een mooie volwassen man geworden is!!!!! Mijn schoonzusje wil ook de film zien, dus ik ga gewoon nog een keer. Dames, echt een aanrader hoor!!!!
Na de film gelijk een heerlijke vrijpartij met mijn man gehad (tja, een klein beetje denkend aan die mooie man uit de film :oops:).....
Zaterdag lekker de stad in geweest, waar ik een super mooie Nikon coolpix camera met 30% korting heb gescoord (opheffingsuitverkoop in de winkel). Ik had het geld al bij elkaar gespaard, dus die korting kwam goed uit!
Daarna voetbal gekeken met onze vriendengroep, want natuurlijk een teleurstelling was.... ben na de wedstrijd gelijk naar mijn ouders gegaan om te werken aan de babydoek die ik voor onze vrienden maak die net ouders zijn geworden. Heb tot 01.00 uur achter de naaimachine gezeten (en het is nog niet af)....
Zondag zijn we met een collega van mijn man en haar vriend naar de Mediamarkt gegaan waar wij eindelijk onze LED tv hebben gekocht. We hebben er een half jaar voor gespaard en nu hadden ze leuke EK acties. Dus er stond nu een 40 inch scherm in onze woonkamer, heel bizar om van een ouderwetse tv naar een breedbeeld te gaan!!!
Gelijk maar 2 films bij gekocht, een extra accu voor mijn digi camera en een tasje en met VVV bonnen hadden we gratis een nieuwe vuilnisbak bij Blokker.
Dus pfooeee, flink geld uitgegeven, maar wel fijn om na lang sparen het eindelijk aan te schaffen!
@ Myka, jeetje meis, wat vreselijk!!!! Ik las het nu pas en schrok me dood! Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe en heel veel sterkte morgen (volgens mij las ik dat goed, dat je morgen moet bevallen :cry:)....
@ Juf, gefeliciteerd met je huwelijk!!! Foto's !!!!!
@ Jannie, hahaha ik heb echt heel hard gelachen om jouw actie!!! Arme man! Ik heb wel een keer express de sleutel in het slot gedaan, omdat ik boos was op mijn man en ik niet wilde dat hij het huis inkon. Helaas hebben wij dus een slot waarbij je gewoon naar binnen kan, ookal zit er aan de andere kant een sleutel in.... beetje jammer :mrgreen:.
@ Niena, voel je je al weer wat beter na het pizza incident?
@ Marizz, ik vind het zo leuk voor je dat je lekker op vakantie bent!!!! Je foto op FB vond ik super gaaf!!!!
Vrienden van mij zitten nu in Canada en plaatsten dit weekend ook foto's *jaloers * !!!! Geniet er nog van.
Zo ik ga weer aan het werk :-). Doeiiii!!!!!