Joli, was het een beetje te doen bij Ballorig? Las dat het drama was met een tafeltje?
Luun, zo heb je niks en zo kun je alles krijgen! Top dat je nu een leuke baan hebt, dan is de vrije tijd samen erg fijn. En las dat O. weer beter gaat eten, super. En ook zo gezellig met de kids aan tafel.
Vickys, wat goed dat je al 5 kg kwijt bent. Voel je je vast ook een stuk fijner of niet? Hopen dat het raak is en anders vol goede moed de volgende ronde in.
Anne, zag dat je vandaag de echo had. Alles goed?
Met de pijn gaat het redelijk zolang ik niet teveel doe. Bij inspanning heb ik steken en een heel zwaar gevoel. Heb nu alleen nog paracetamol maar dat moet afgebouwd worden, zat op 8 per dag en nu 4 per dag. Heb wel nog hulp in huis want kan E. bijna niet van de grond aftillen of in/uit bed en laat staan de trap op/af. Maar hoop dat ik volgende week al een stuk meer kan. Vrijdag had ik een beetje bloedverlies na de ingreep, zaterdag en zondag niks maar maandag weer heel veel toen ik teveel deed dus weer even rust. Vandaag weer wat meer gedaan en nu alleen een zwaar gevoel. Nu afwachten of het goed geneest maar dat gaan we na 6 weken bekijken hihi.
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010