Hoi hoi,
Ben weer terug van een midweekje weg. Hadden wifi in het huisje, maar deed het dus alleen de maandag en de rest van de week niet, dus heb helemaal niet meer op de site kunnen kijken, wat wel goed was om er even echt tussenuit te zijn! Vanmiddag rond 2 uur thuisgekomen en net gelijk al afspraak in zkh gehad voor een FM. Ben helemaal blij, follikel was al 16 a 17 mm, echt snel deze keer!! Dus vanavond nog een keer puregon en dan morgenmiddag mag ik pregnyl zetten. Helaas geen IUI deze keer, omdat laboratorium zomerstop heeft, maar klussen gewoon zelf deze keer, hebben dan in ieder geval een kans.
Kirsje, zie dat je nog heerlijk positief bent, wel goed voor mij om mee te lezen! Zoals ik je berichtje lees hoop je dat je niet nog een keer Clomidkuur e.d. hoeft, en ik ga ervanuit dat het misschein wel weer 1,5 jaar kan duren voordat ik zwanger ben. Haha, is echt een verschil (of ik moet je berichtje verkeerd geinterpreteerd hebben, kan ook). Vanmorgen nog in de auto met mijn man over gehad dat ik er niet vanuit ga dat het gelijk gaat lukken. Hoop wel binnen een halfjaar, want weet nu dat ik toch weer een 2e keer zwanger kan worden. Hij gaf aan dat ik de hoop niet mocht verliezen en positief moest kijke naar de toekomst. Nu doe ik dit ook wel, maar ga er gewoon niet vanuit dat ik snel weer zwanger ben. heb wel de hoop dat het wel weer gaat lukken. Misschien zelfbescherming...? Oja, morgen trouwens ook starten met utrogestan weer, tot de 14e dag. H
Hoe was de pregnylspuit Kirsje? Viel het tegen? Ik zet 'm morgen, maar ik heb er niet zo'n last van, wel wat venijniger dan puregon hoor. Ben op puregon spuiten gegaan puur voor de bijwerkingen van de hormonen. Is volgens mij niks zwaarder dan clomid, maar dat weet ik niet zeker. Had met clomid en nu ook met puregon altijd maar 1 eitje in dezelfde tijd (met een paar keer een uitzondering van 2 ertussen). Zou toch echt eens met je gyn. bespreken als je verder moet hoor, mogelijk kan iemand het in je omgeving zetten? Scheelt bij mij echt een hele hoop negatieve emoties, voelde me net een duiveltje :evil:. Zitten ongeveer op dezelfde wachtdag qua testen, spannend!!!
Chantal hoe gaat het met jou?