butterfly1984 schreef:
@rebecca vorige keer heb jij toch een van die testen gedaan op een gegeven moment toch... Of haal ik je nou door elkaar met een ander? Heb jij dan een pil gebruikt waarbij je niet ongesteld wordt? Hoop voor je dat je niet weer zo lang moet wachten als de vorige keer...
@butterfly: ja ik heb ovutesten gebruikt vorige keer omdat ik maar niet ongesteld werd... toen wel een onttrekkingsbloeding gehad, slikte de microgynon. Op een gegeven moment een keer positief getest met ovu en dat is ook de keer geweest dat ik bevrucht ben uiteindelijk, dus geen menstruatie tussendoor... nu heb ik de cerazette gebruikt ivm borstvoeding, dat is de minipil, die slik je door dus word je inderdaad niet meer ongesteld (wel lekker hoor ;)). Sommige mensen hebben met die pil heel veel doorbraakbloedingen, anderen worden juist heel lang niet meer ongesteld. Bij mij geldt dat laatste dus... ik moet maar afwachten wanneer het terug komt, al vraag ik me dus hard af of het door de borstvoeding komt of niet... maar wacht het dus tot 1 januari af, anders stop ik met de borstvoeding en ga ik de HA vragen om een kuurtje primolut om de menstruatie op te wekken of evt eerst mijn bloed laten prikken om te kijken of ik echt wel hoef te stoppen met de borstvoeding. Maar hoop natuurlijk dat ik voor die tijd een menstruatie ga hebben! En tussendoor blijf ik wat ovutesten doen om te kijken of ik mijn eitje misschien kan opsporen 😉 met slijm vind ik maar moeilijk, want als je sex hebt gehad, ziet dat er naar mijn idee een beetje hetzelfde uit... ( bah vies praatje haha!) Succes met testen de 27e! Spannend!