Hee hallo,
idd rustig hier, maar dat kwam voor mij wel goed uit, kon ik op mijn gemakje even bijlezen hihi! Mooi dat iedereen weer is goedgekeurd door de VK!
@Huisvrouw, wat netjes dat je maar 9 kg bent aangekomen. Hier heb ik het gevoel dat ik ontzettend groei de laatste weken... morgen weer controle bij VK + liggingsecho dus ben benieuwd. Had je een leuke bbq en feestje gehad? En thanks voor de tip. heb al een Wehkamp account dus zal vanavond eens ff checken!
@Meisje, je buikpijn weer helemaal over nu? en hoe is het met de vermoeidheid? Zag dat je er inmiddels weer een mindere nacht op hebt zitten.. 😞 Heb ik vorige week ook ghead. Nu gaat het gelukkig al 3 nachten op rij redelijk goed (afkloppen). Geloof wel dat je buik nu in de weg begint te zitten... nog een paar weekjes volhouden!
@Marizz, wat jammer dat je nu 6 weken moet wachten op de gordijnen. Maar wie weet valt het mee en krijg je toch al sneller bericht. Nog gelukt met het Wehkamp account?
Wij hebben afgelopen weekend de bellyshoot gehad. Was erg leuk om te doen, ben er heel blij mee. Hier één fotootje. Wel vond ik het best duur. € 85,- en daar krijg je dan foto's van 6 verschillende poses voor, in sepia, zwart/wit, kleur en zwart/wit met 1 kleuraccent. Maar het zijn wel echt alle 6 mooie plaatjes geworden waar we heel blij mee zijn. Nu op naar de new born shoot. Ben zoooo benieuwd naar onze uk!
http://www.mijnalbum.nl/" target="_blank" title="Uw fotoalbum gratis online bij MijnAlbum.nl!!">

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HF47F6YX-D.jpg" border="0">
Oja, de namen staan ook vast. Denk dat het gewoon even een hormonenkronkel was vorige week.. De jongensnaam is gewoon hetzelfde gebleven. De meisjesnaam hebben we ook definitief gekozen nu. Moesten nog kiezen uit 2 namen die heel veel op elkaar leken. Ik vind 'mijn' naam nog steeds het mooist, maar die is wat makkelijker te gebruiken voor pestrijmpjes dus hebben nu toch de variant van manlief gekozen. Weer wat geregeld!
Nou, ga nog even wat afronden en dan naar huis. Vanavond partneravond bij yoga, ben benieuwd wat hij er van vindt. Morgen lekker dagje vrij. Dan woensdag en donderdag nog werken en dan verlof! Wiehoe!