MorganG schreef:@Simoon heel vervelend voor je, ook ik hoop dat het snel beter met je gaat en je naar huis mag! Lekker je kleine meid knuffelen!!
@Peach Dromen??? Haha echt wel! Vroeger als ik aan kinderen dacht had ik altijd een beeld voor me: hoe mooi moet het zijn om mijn vent met onze kleine in zijn armen te zien? En dat word nu werkelijkheid. Ook kijken wij er naar uit om met die kleine op pad te gaan. Hup in de auto en gaan.
Wat namen betreft: aaaaahhhhhhhh!!!!! Ik dacht dat we een naam hadden, maar ook deze voelde niet echt goed. Komt vriend van de week in eens met een andere naam. Terwijl hij die naam zei zag ik een glinster in zijn ogen en ook glimlach. Dat sprak boekdelen, daar smolt ik van! Moest wel even aan de naam wennen maar gisteravond stuurde ik hem een sms en ipv dat ik het 'Uk' noemde, noemde ik het bij die naam. En ook deze reactie van mijn vriend was het waard! WIJ ZIJN ERUIT!
Nu de uk groter word is het soms wel vervelend dat zijn papa een vrachtwagen chauffeur is en de mooie momenten soms zal missen. Als ik de kleine voel dan zeg ik: 'snel je hand', en meestal duurt het dan even en dan voelt hij hem ook. Maar gisteravond was vriend weer aan het werk en die kleine was flink aan het acrobaten!! Haha volgens mij werden er salto's geoefend. Voor het eerst dat hij zeker 10 min heel actief was, jeetje wat heb ik genoten 😃
Moeten jullie vandaag ook weer werken???
Wat goed dat jullie eruit zijn!
Nu ben ik wel benieuwd naar de naam, pbtje 😉
Ja mooi is dat he die momenten als je kleintje lekker druk is in je buik.
Bij mij is de kleine erg rustig, echt tegen overgestelde van ons eerste kindje.
Maar misschien komt het nog, of het is gewoon een rustiger kindje en is het een toch misschien een meisje....
En heb ik een verkeerd voorgevoel, ik denk namelijk dat het een jongen is.
Ik wil nog een heel leuk schattig baby pakje kopen, van zacht hebben ze wel hele leuke dingen.
Kennen jullie nog meer leuke schattige merken?
Ik ben deze week nog lekker vrij! 😊