Jee simoon gefeliciteerd hihi.
Ik heb net weer gespuugd 😞
Sabine_1987Oud lidBerichten: 881Lid sinds: 4 oktober 2011
diva schreef:
Naam
Kindje
uitgerekende datum
afspraken
Bijzonderheden
Sabine_1987
2de
02-05
21-9 intake vk
3-10 termijnecho
5-9 vroege echo gehad, alles tot nu toe goed!
Suus1
2de
07-05
10-09 gyn
Termijn bepaling en evt aanpassen medicatie schildklier en hoge bloeddruk.
TRR
1ste
08-05
02-10 intake vk
Mikky
1ste
10-05
8-10 echo
Diva
2de
11-05
26-09 vk
intake en eerste echo
Simoon
2de
?11-05?
20-09 gyn
Termijn bepaling en eventueel terug verwijzing VK.
marloesspin
2de
18-05
03-10 vk
Naatje 85
2de
25-05
suus1 schreef:Simoon je houd het wel spannend zeg!
Hopelijk heb je goed nieuws en ben je dat eerst uitgebreid aan familie en vrienden aan het vertellen :)
Simoon schreef:hallo dames,
nou het duurde even maar moesten even oma terug brengen omdat ze op Carmen had gepast toen nog even naar mijn tante en naar huis en eten (want toen was het al bijna 6 uur) en toen Carmen op bed.....
Maar dit is de uitslag van de echo:
wurmpje: check
hartje: check
lengte: check (9.9 mm)
DUS HELEMAAL GOED 😃
ik ben 7w1d zwanger... dus even mijn banner en natuurlijk het lijstje aanpassen want mijn uitgerekende datum mag naar 08-12-13.
ook mag ik waarschijnlijk gewoon naar de VK, mag morgen bellen voor alvast een afspraak voor de 12 weken afspraak en over 3 weken moet ik even terug komen naar het ziekenhuis en hoop ik sowieso groen licht te krijgen. want dan mag ik eventueel thuis bevallen (als er niets geks gebeurt) en dat hoop ik uiteindelijk wel :D.
sorry voor het lange wachten maar vonden dat familie het eerst moest weten ;).
Liefs simoon
Simoon schreef:kan jullie zeggen was heel zenuwachtig en kon echt pas ontspannen toen ik het hartje zag kloppen....
vanaf dat moment heb ik alleen maar genoten... en nog steeds.
liefs Simoon
Simoon schreef:even via pc / laptop doen dan lukt het vast.
meiden super bedankt voor de lieve reacties. hoop dat iedereen een mooie echo mag krijgen :D. en dat we met z'n alle straks bevallen van een heel mooi lief klein kindje.
Liefs Simoon
Simoon schreef:graag gedaan,
leuke banner
Simoon schreef:@nic,
je mag oook hier blijven kletsen hoor, tenminste als je dat gezellig vind hihihihi.
@mikky,
dat duurt nog wel even. komt vast goed! tijd gaat opzich snel hoor. Maar blijft natuurlijk spannend of het allemaal wel goed is.
Liefs Simoon
Simoon schreef:gezellig!
want ja wil wel weten hoe het met je blijft gaan hoor!!!
Liefs Simoon
Brabo schreef:Hallo dames,
Mag ik me toevoegen? Ben net als nic op 1juni uitgerekend!
Ik ben 28 jaar net geworden,mama van een zoon van bijna 7 en nu zwanger van een wondertje sinds 3weken&6dagen:)
Brabo schreef:@Nic, ik heb ook weinig klachten alleen wat witte afscheiding gehad 2 dagen en ben wel smorgens en Savonds rond het eten wat misselijk maar verder geen klagen! Was jou streep ook nog licht op de test? Inderdaad keihard duimen voor geen bloed en over 4weken een goeie controle:)
Simoon schreef:@suus,
bij de zwangerschap van Carmen voelde ik in het begin ook vrij weinig alleen maar wat extra moe. en 1 weekje wat misselijk en een soort griep gevoel (dat was de week voor het testen) en dat is ook helemaal goed gekomen. Had toen wel dat mijn bovenbenen vlak en dan zeg maar het gedeelte wat dicht tegen je romp aan zit steeds warm was. Dat heb ik nu dan weer niet....
ik geniet ook zeker sinds gisteren begin langzaam op die roze wolk te komen. Durf nog niet echt (pas echt met 12 weken natuurlijk) maar ben wel heel erg blij al dat het hartje klopt dat is al 1 zekerheidje natuurlijk hihihihi.
Liefs Simoon
dat ken ik die levendige dromen had het vannacht ook weer over de vreemdste dingen. Zijn ook gewoon series die ik normaal gerust voor het slapengaan kon kijken (zoals fringe en the 4400) maar dat moet ik nu ff niet meer doen daar ga ik echt van dromen LOL....
@hier,
vandaag kunnen we beginnen aan het opruimen van de kamer die straks voor Carmen bedoeld is... Carmen gaat namelijk een nachtje logeren bij oma en dan hebben wij ff de handen vrij heerlijk hoor!!!!
Liefs Simoon
wij gaan de nieuwe kamer voor Carmen ook pas echt schilderen, behangen, en inrichten als ik de 12 weken over ben. Maar we willen het dan wel opgeruimd hebben zodat we ook gelijk kunnen beginnen. want ja wij moeten 2 kamertjes opknappen hihihi.
VL wil ook weten wat het word voor het kamertje. Ik hoef het niet zo nodig te weten. Maar ja maakt uit eindelijk ook niet uit. als het uiteindelijk maar gezond is (en dit keer wel op tijd komt en niet te vroeg hihihihi)
Liefs Simoon