BraboOud lidBerichten: 579Lid sinds: 5 september 2012
Jaaa zeker weten!! Aftellen kan beginnen voor ons! Ben zo benieuwd mijn man zegt al als het een meid is rij ik gelijk om uggjes haha
bloemke schreef:Oja ze willen dus in de toekomst via het bloed van moeders testen op chromosomen afwijkingen. Dat moest nog bij dat bloedonderzoek staan.
Brabo schreef:Nic hoe was het?????
Brabo schreef:Nic, ik riep express jongen omdat ik zoooooo graag mei wilde! Heb al en jongen dus hoe mooi is het dan om een meid erbij te krijgen! Wij zijn compleet:) ben nog aan het stuiteren heel de nacht al wakker gelegen zo blij haha ja alles was verder prima! Druk meisje echt een deugeniet! En jij ook
Blij met jullie manneke? Wilde je dat het liefst?
Jane83 schreef:Sorry dat ik even inbreek, lees regelmatig met jullie mee, ben zelf in april uitgerekend.
Voel toch ff de noodzaak om te reageren Nic. Ik denk echt dat als jij degene was geweest die 20x per dag boven de wc pot hangt je wel iets anders had gezegd. Ik heb zelf die ervaring gelukkig ook niet, maar ik ken wel een paar mensen zelfs tot ziekenhuisopname toe en 40 weken lang hebben overgegeven of vanaf 9 weken al last hebben van bekkeninstabiliteit. Hoe graag je ook een kindje wil, dan kan een zwangerschap echt k*t zijn. Dat heeft niets met 'doorbijten' of 'get over it' te maken. Als je het zo erg zou hebben gehad en er zo over denkt vind ik het nog wat anders, maar nu weet je niet waar je het over hebt. Laat andere mensen svp in hun waarde!!!!
Sorry voor het inbreken maar ik word nogal pissig van dit soort berichtjes!