adniLOud lidBerichten: 5.518Lid sinds: 3 juni 2010
yeah ook geen bloed meer gezien.. en ook geen krampen ofzo. was ook helder bloed. maartoch schrik wel even! vandaag indicatir gedaan en die zei 2-3 dus dat klopt wel.. 😊
poelepetoet schreef:MBBTje.. bij mij zegt ook iedere site een andere datum van bevallen. verschilt tussen 12 en 20 juni 😉 Ergens in juni dus 😉
Adnil.... zou het wel ff laten checken, zou me ook rot schrikken!
nieuwe dames... welkom!
Angel, volgens mij had ik je in een ander topic al gefeliciteerd 😉
Lijst... krijg ik ook niet gekopieerd met die tabellen, hoe doen jullie dat?
Tes... ik woon in het zuiden. En jullie?
Misselijk.... vanochtend voor het eerst echt heel beroerd geweest. Tijdens de vorige zwangerschap helemaal niet zo erg gehad. Misschien nu het andere geslacht??? Wie weet...
Verder snel moe en ontzettend veel buikpijn. Menstruatieachtige pijn, hebben jullie dit ook?
Moet ik me zorgen maken?
poelepetoet schreef:
Mijn zoontje heeft vlekjes in zijn gezicht, heb afgelopen week 2 meetings gehad met mama's van het forum en maandag was er een kindje met mond-, hand-, voetziekte. Wij naar de ha gegaan, die zegt kan waterpokken zijn.
Beide is gevaarlijk in mijn stadium zwangerschap..... dus ben nu al erg nerveus. Niet voor mijn zoontje, die komt er wel doorheen.
Overigens zijn het geen blaasjes, alleen rode puntjes in zijn gezicht.
Mama's ervaring mee?
adniL schreef:Goed bezig! alleen jammer dat het door die advertentie ernaast op mijn telefoon alsnog niet te lezen is haha.. :)