emi, haha als je max 2 kindjes wilt en je hebt al een jongentje snap ik dat je ook een meisje leuk zou vinden ;).. Wat ik heb gelezen is dat je de kans op meisje vergroot als je 1: 2-3 dagen voor eisprong sex hebt (of eerder, maar dus niet 2 dagen voor eisprong, op eisprong en dag na eisprong, dit vegroot weer kans op jongentje) 2: ondiepe penetratie, bv missionaris positie.. en 3: de vrouw moet geen orgasme krijgen.. haha.. Meisjes zaad schijnt trager te zijn maar langer te leven en jongens zaad is dus snel maar houd mindr lang vol, vandaar die 2-3 dagen voor eisprong sex.. en de ondiepe pentrati.. en met orgasme komt er een zuurgraad vrij die voor meisjes-zaad weer niet goed is.. Het is trouwens de Shetteles methode
http://babyplaza.be/worden/docs/index.php?story=wo006 Moest lachen om jou opmerking van ogen open! hahaha
Maar ik heb wel zoiets van als het na 3 a 4 maand nog niet raak is met die methode dan gaan we op de "gewonë" manier verder hoor.. wil bovenal een 3e kindje, niet alleen een meisje ofzo.. al is dat wel iets wat ik heel graag zou willen! 😉
Kaatje, welkom hier! Jemig wat een heftig verhaal zeg.. een miskraam is al heel erg, maar dan ook nog is op zo een manier, zo langdurig.. echt heel rot voor je/jullie,, Hoop ook voor je dat het dan voor april raak mag zijn van een gezond kindje!
Nou wat je zegt, is ook mijn droom combi 😉 en het grappige is dat m'n man en ik al voor de 1e riepen dat we graag 3 kindjes willen en dan hopen op eerst 2 jongens en dan 1 meisje.. nou die 2 jongens zijn er dus tot dusver klopt t.. nu nog afwachten of t plaatje compleet word 😉
chappie, inderdaad jongens zijn super! heb er 2, zou ze voor geen goud willen ruilen of missen haha.. en van een 3e jongentje zal ik weer net zo veel genieten! daar gaat t ook niet om..
Jammer toch ongi geworden! maar wel lekker een korte cyclus, dus snel weer een kans 😉 dan de echte!
Rosalinda, t is lastig timen als je geen regelmatig cyclus hebt.. ben ook "bang" dat ik geen rgelmatig cyclus heb nu want had er 1 van 28 dagen, terwijl ik voor 1e en 2e zw. cyclussen van 30-31 had.. en ik heb t idee mn eisprong nu ook later gevoeld te hebben.. nahja als t zo is dan zieen we wel wat we krijgn 😉 maak ook niet veel uit, ben gewoon benieuwd of die theorieen kunnen wrken hihi..
Maarr dat word lastig proberen dan voor jullie dit weekend! haha.. nou voor t weekend en na t weekend dan maar volop aan de slag 😉
MBBtje wat een leuke reacties! super toch 😃 nu word t langzaam allmaal wat echtr he 😊
wammie, haha leuk toch! t zou zomaar kunnen dat er al wat in je buik groeit 😉
Letten jullie al op met eten, roken, alcohol na een eventueel bevruchte eisprong, of pas na een posi test?? en allemaal al aan de foliumzuur??
Ik ben aan multi-vitaminn waar ook foliumzuur in zit, al een tijdje.. maar die is bijna leeg en dan ga ik vast aan de zwanger worden vitaminen.. wij beginnn officieel volgende maand met zwanger worden maar vanaf dan ga ik dus wel weer na eisprong opletten wat ik doe/eet/drink.. word t meteen wat echter he 😉
Heb momenteel een blaasontsteking denk ik 😕 Balen want kan t maandag pas laten controleren.. grrr