shadylady313 schreef:Bloempje ik begrijp ook zeker wel dat dat het proble niet oplost maar zo weet zij iig wel dat het voor sommigen herkenbaar is. En daarom zei ik ook al dat het misschien een idee was om der gevoel uit te spreken bij de huisarts ofzo.
Maar ik vind het weinig nut hebben om te doen alsof het hier allemaal leuk en aardig was toen semmy zo oud was maar wat bereik ik daar mee? Niets toch? En een forum is toch oa om gevoelens en ervaringen uit te wisselen? Uiteindelijk liggen de keuzes enzo bij de persoon zelf...
Shady, heb het gevoel dat je mijn bericht niet echt waardeert... kan het verkeerd hebben hoor... Ik zeg ook niet dat je je anders moet voordoen dan dat het is, maar ik denk dat het probleem bij ikke dieper zit dan 'alleen een moeilijk kind'. Daarmee bedoel ik te zeggen dat ikke er in mijn ogen waarschijnlijk weinig aan heeft om te lezen dat er meer kinderen zijn die 'moeilijk' zijn.
Nogmaals, ik wil geen gezeur veroorzaken hier, bedoel er niets verkeerd mee naar iedereen, maar dit is mijn gevoel erbij...