Druifje schreef:@Rian, oh dat is zwaar voor hem zeg. gadsie! Heeft hij een zoontje/dochtertje? Hoe oud is hij/zij nu? Aanvechten heeft geen zin? Naja je wilt het ook leuk houden voor het kindje, maar als papa heb je ook rechten toch. Of is het nooit zwart op wit komen te staan dat hij de papa is, omdat ze al zo moeilijk deed bij haar zwangerschap/bevalling.
Dus je bent nu een weekje of 5 zwanger? Al je echo gepland staan? Leuk hoor je plannen van toen aan de kant geschoven en mogen nu weer werkelijkheid worden, maar wel met iemand waarvan je echt houdt!
het kind is geboren uit wat scharrelen.... eigenlijk was het overduidelijk dat ze express zwanger is geraakt... toen ze zwanger was is ze vertrokken en hij mocht er niks mee te maken hebben.... dus ook niet erkent.... ze is nu 1,5 en er is een hoop gesteggel... zodra hij begint over erkenning, of dat hij haar meer wil zien houd zij de boot af.... drama!!! staan nu wel op t punt om het via de rechter uit te vechten ja..... maar ja dat word ook een drama, dus we hoopten het 'normaal' op te kunnen lossen.....
ja ben nu volgens mijn cyclus 6 weken en 4 dagen ofzo... maar denk dat ik dus met de echo iets zal worden terug gezet... omdat ik pas 6 dagen na mijn nod positief testte... daarvoor steeds negatief..