Bubble93Oud lidBerichten: 1.883Lid sinds: 1 januari 2005
Yep, i'm scared now......ik vind het wel eng worden nu....hadden de dames die bevallen dat niet?
cindy1983 schreef:Bubble: Je bent ook al even niet meer geweest. Meer dan 24 uur. Bij jou ook al een kleintje onderwerg?!! Alvast succes meis!!
Ikke 24 schreef:Bubble ik bedoelde ook eng ipv erg. Hihi typ foutje. Tja niet uit te leggen hoe de pijn voelt, maar hetcis niet in 1 keer heel pijnlijk wordt iedere keer beetje meer, maar ik zou het zo weer doen. Ook al waren de weeen op het laatst heel snel achter elkaar. Ik kon ff een tel adem halen en toen kwam er al weer 1. Het enige advies dat ik kan geven is laat het over je heen komen en luister naar je vk.
Heb je een hoge of lage pijngrens?
shadylady313 schreef:Jemig bloempje wat klote dat de artsen niet weten wat ze ermee aan moeten... Je zou toch denken dat zo n kindje dan beter af is buiten de buik maar dat bleek niet zo te zijn he? Ik blijf voor jullie wondertje duimen hoor! Die maakt het wel heel erg spannend zo!
Wat fijn dat je vriend zo komt! Dat kan je wel ff gebruiken!! Dikke knuffel voor jullie!!
Hier, ik heb toch maar een afspraak bij de bekkenfysio gemaakt. Dinsdag moet ik heen. Hoop dat het gaat helpen want ik word hier nu echt gek van!