@Cindy, meis hele dikke knuf, wat blijven jullie toch een sterk team zo samen, petje af hoor, echt respect voor jullie!!
@Shady, wat fijn dat het goed gaat, groot gelijk dat je het verband er effe om laat zitten. Bij jou zitten ze dus ook graag op de tafel hier dus ook hihi.
@Buddha, wat een super leuk nieuws zeg, hopelijk mag het snel raak zijn, duim, duim duim!! Vind jullie mannetje echt een wijs kereltje hoor. Weer leuke foto voorbij zien komen.
@Meisje79,heerlijk hoe jullie mannetje zich ontwikkelt! Hij gaat nu harder dan ons mannetje hoor ;-).
het huis is aardig in orde hoor. Naja nog genoeg verfprojecten, maar dat gaan we langzaam oppakken. Maar we kunnen er gewoon wonen en ons dingetje doen. De kraamweken komen we aardig goed door, ze vliegen voorbij, HELAAS!! Het gaat verder goed met ons. Naja ik ben nu beetje beter, had 3 dagen hoge koorts en volgens mij begint de kleine meid nu ook weer. Vorige week ook al koorts gehad, zo sneu. Hopelijk zet het nu dus niet door. Grote broer doet het super. Morgen met hem naar het ziekenhuis, voor zijn spastische bewegingen, ben benieuwd wat ze willen gaan doen.
@AM2012, he jak, zo’n keuze snap ik nou nooit, al weet je nooit echt het hele verhaal en mag ik niet oordelen, maar ohhh nope jak! Wel super om jullie foto’s van de bouw te zien!