Haha p zei: ik zei het toch. Hij had al een voorgevoel omdat hij mij anders/ opvliegerig vond. Maar hij is super blij. Whahah ben niet meer thuis in de tickers. Ff uitvogelen dan.
muisje666Oud lidBerichten: 824Lid sinds: 23 juli 2014
Muisje ohw balen! Die kv testen geven vaker dan zou mogen een vals streepje namelijk. Zelf geeen ervaring mee hoor maar ik lees t hier soms. Maar twee x zo'n lijntje..? Daarom zeg ik van test met n ander merk dan heb je iig duidelijkheid. Want wonderen gebeuren meis! Zaeafeera ofOiets van t forum hier, eerst onder naam groetjes haar man had nml ook geeen zaadcellen. En later weer onderzocht en nu ineens wel! Daar word je toch vrolijk van!
Buddha, gebeurt wel eens vaker ja. Heb wel een andere van KV gehaald. Dus als ie morgen ochtend weer streepje geeft dan doe ik de andere ook. Al geloof ik niet dat ik morgen nog een streepje krijg!
shadylady313Oud lidBerichten: 8.471Lid sinds: 2 februari 2009
Gelukkig!! Was vast vreselijk schrikken. Gelukkig goed afgelopen. Ja ik zit thuis nu. Had veel pijntjes overal en maar doorgaan heb ik bij r gedaan en dat werd er niet beter op dus nu maar wel rust in acht nemen 😊 veel pijn aan mn bekken. Maar gaat vanzelf weer over hihi
Ikke 24Oud lidBerichten: 3.246Lid sinds: 1 juni 2011
is dit een kv test? Ik heb maandag buiten de tijd om ook zo'n streepje gehad. Dinsdag weer buiten de vijf minuten tijd maar nog steeds een licht "indroogstreepje" gisteren cb test gewoon zwanger... ik hoop voor je dat het zo mag zijn! Knuf
sorry voor de onderbreking ***breek uit****
Marijke1981Oud lidBerichten: 5.486Lid sinds: 24 november 2010
Hier nog steeds niet ongesteld. Nog geen druipel bruin of bloed. Als het zo vanmiddag nog is dan doe ik toch nog een test. Gisteren namelijk niet getest!
Jammer Muisje... je krijgt toch btje valse hoop zo :-(. Ik heb over kruidvat 2v5 nog nooit echt rare verhalen gehoord. Wel van de action testen die steeds streepjes geven...
Ja gaat wel goed. Alleen mijn darmen. Pff. Moet ze goed verborgen houden anders ziet ben nu al dat ik zwanger ben. Af en toe wat steekjes in mijn buik of wat last van lage rugpijn . deze zwangerschap voelt wel anders. Hoe bevalt jou verlof?
buddhaOud lidBerichten: 3.828Lid sinds: 4 februari 2012
Haha zat ik ook aan te denken. Zou wel leuk zijn van beide wat. Uhh heb geen weide dingen dus dan paar wat extra dikke vesten aan en mijn buik beetje inhoud bij collega's. O geen harde buiken dat is fijn zeg!
samantha1987Oud lidBerichten: 1.399Lid sinds: 5 september 2011
Heb je buik gezien maar idd echt opgezette darmen buik heb je !! Succes met verbergen hahahaha
Ik ga de tandarts zo bellen 😞 acute kiespijn sinds gisteravond, amper geslapen. Pcm werken voor geen meter. Baal baal want we gaan morfen n weekend weg! Mja.. liever napijn dan kiespijn
Beste moeders en moeders in spé, Wij zijn studenten van Hogeschool van Utrecht en willen jullie graag vragen om onze enquête in te vullen. Alle kleine beetje helpen! Dit onderzoek gaat over het in kaart brengen van het mediagedrag van vrouwen in de leeftijd van 24 tot 34 jaar die een kinderwens hebben, zwanger zijn of al een kind/kinderen hebben tot de leeftijd van 14 jaar. Deze vrouwen zijn onderdeel van een tweepersoonshuishouden. Behoort u tot deze doelgroep? Dan zouden we het fijn vinden wanneer u de volgende vragenlijst invult. De enquête duurt ongeveer 10 minuten. De resultaten worden anoniem verwerkt. We willen u alvast bedanken voor uw tijd! http://www.thesistools.com/web/?id=453120
Buddha hoe was het weekend weg? En de kiespijn, is die minder geworden nu de kies eruit is?
Ikke balen dat je je zo voelt. Is ook niks...
Buddha lief dat je naar mij vraagt. Ik zit nog steeds in een emotionele achtbaan en in de acceptatiefase. Ik ben nog steeds heel erg boos op hem en ik heb moeite om dit achter me te laten. Helpt ook niet dat mijn man afgelopen week in het ziekenhuis heeft gelegen en alle zorg op mij neerkwam. Mijn toch al overvolle emmer werd daardoor weer iets voller. Niet eerlijk van mij, maar ik vraag mij wel eens af waar ik blijf in het verhaal. Alles draait de hele tijd om mijn man. Wanneer draait het eens om mij?
Meisje, kan me voorstellen dat je nog steeds in een emotionele achtbaan zit. En er wordt zoveel van je gevraagd. Terwijl jij hier niet om hebt gevraagd 😞 waarom maken mensen t toch zo ingewikkeld.. t kan zo fijn zijn! Waardeloos..
Ik hoop dat je t trekt meis. Mss eens met je huisarts bespreken? Mss heb je baad bij wat psychische ondersteuning? Kan je mss op pad helpen?
Je moet jezelf niet vergeten! Hij mag god op zn blote knietjes danken dat jij hem nog n kans geeft, niet andersom.
Dikke knuf
Leuk! Veel gezwommen en echt genoten van mn twee mannen. Alleen zon ander matras doet mn rug niet veel goed 😛 gisterav weer partij harde buiken en sliert helderrood bloederig slijm. Grr.. vk ff geweest. Mn baarmoedermomd raakt geprikkeld door de harde buiken op.zon moment. Gelukkig onschuldig maar je schrikt toch iedere x. Dis de vierde x totaal nu al.
En ik heb geen seconde napijn gehad whoop whooo bofkont 😂
Buddha had mn laatste KV nu gedaan die ik nog had. Zit nu op dag 11. Ruim voor eisprong en ongi dus kon het nu mooi testen. Dit was het resultaat!! Je had helemaal gelijk!! Die testen komen dus nooooooit meer in huis. Was binnen 5 min.
StefJuuh01Oud lidBerichten: 1.229Lid sinds: 3 augustus 2014
Ik zie m idd muisje. Waardeloze k#t testen zijn t geworden met de loop van de jaren. Noooit meer kopen inderdaad. Als je nou eens bij een action komt zou je die eens moeten proberen. Vlgns mij zijn die echt heel betrouwbaar en daar zie je geen indrooglijn.
Stefjuh wij zijn prof in tuurtesten 😉 je ziet echt de plek aangegeven waar de teststreep donker hoort te worden als je zwanger bent. En ook niet zwanger komt op die plek heeel licht een streep. Wat in muisjes geval gewoon niet tof is om eerst hoop te krijgen en vervolgens weer ongi te worden.. kv tweevoorvijf niet kopen dus!
StefJuuh01Oud lidBerichten: 1.229Lid sinds: 3 augustus 2014
Stefjuh dit is al vaker bij muisje dat ze zon streepje krijgt. Ze zijn niet allemaal zo dus maar t mag gewoon überhaupt niét gebeuren. Nog geen 1 keer! Het maakt ze namelijk onbetrouwbaar.
Shady ja hoor ik hou t prima vol nog 😃 ben beperkter natuurlijk kan niet goed lang lopen, zitten en liggen. Afwisselen is t toverwoord 😊 zoontje vandaag op t kdv dus dan neem ik even flink mn rust. Ben bezig op mn gemakje de vriezer vol te gooien met maaltijden voor in de kraamtijd. Sochtends bak uithalen en savonds lekker smullen jum jum.
Hoe gaat t bij jou en de ziekemboeg thuis?
@Muisje, echt die testen worden je toch turreluur van en vooral als het dan constant bij jou gebeurd! Dikke knuf. Maar oh wat was jij een mooi prinsesje!!! Wauw, echt je zag er super mooi uit en ook eens leuk om je man te zien. Heb ik er gelijk meer een beeld van als je over hem praat. @Ikke, gefeliciteerd, gelukkig heb je niet al te lang hoeven te wachten op je 2[SUP]e[/SUP] zwangerschap. Hopelijk mag alles goed gaan met jou en je wondertje! @Buddha, alweer 32 weekjes zwanger,wat gaat het toch allemaal snel. Al bijna klaar met de voorbereidingen? Wat rot dat je door je lichaam eerder moet stoppen met het werken. Hopelijk mag de rust je goed gaan doen. Ook nog effe kies laten trekken, hoppa, haha. Fijn om te horen dat de kleine is ingedaald. @Meisje, oh meis toch, denk zo vaak aan je. Ik vind je echt een sterke vrouw! Heel logisch toch dat je boos bent, het heeft echt tijd nodig om te helen en ik vind het al zo super dat je hem nog een kans geeft! Vele vrouwen hadden hem allang de deur gewezen. Ik vind dat zo “mooi” om te zien, dat jij nog niet wilt opgeven. Al is er natuurlijk wel een bepaalde grens van verdriet/pijn en vechten. Ook juist omdat je nog een klein kereltje hebt rondlopen. Hoe gaat het nu met hem? Hij zal er nu ook al echt iets van voelen, want geheel verbergen kan niet.En hoe doet hij het gewoon in het algemeen? Wordt natuurlijk ook al een groot en wijs kereltje. Waarom lag je man eigenlijk in het ziekenhuis?Gaat het nu weer ok met hem? @Shady bij jou dus ook al ziekenboeg. Hier ook al met met meiske. Ben al bijna 3 weken met haar bezig, zo sneu. Ze begint nu eindelijk een beetje op te knappen. Mag ook wel, want ze is afgevallen en blijft zo weinig van haar over, arm poppeke toch.Hoe is het verders met jullie?
Het gaat opzich wel goed hoor. Helaas is onze kleine meid wel 3 weken goed ziek geweest en begint nu beetje op te knappen. Maar is wel afgevallen en ze was al zo dun poppetje. Hopelijk mag ze nu aan de betere hand blijven, ook vanwege de groei van haar hoofdje. Maak me toch wel beetje zorgen erover. Voor de rest is ze een heerlijk poppetje wat een echte pretletter is!! Onze knul is een beetje aan het peuter puberen, maar kan ook weer zo heerlijk lief zijn. Hij begint steeds meer te babbelen en is gek op puzzels, die zijn niet aan te slepen hier. Hij gaat nu ook beetje de lengte in voor mijn gevoel, mag ook wel, zijn zusje zou hem bijna inhalen, haha. Maar oh wat mis ik me babytjes!! GAat me iets te snel allemaal.
Ze was al niet zo heel erg dik, echt een dunne en lange dame. Maar daardoor kun je het nu goed zien dat ze is afgevallen. Ze zal nu 7 kg wegen denk en ongeveer 72 cm zijn. Dinsdag hoor ik het wel. Eind maart toch naar het ziekenhuis, dus dan wordt ze weer gecontroleerd. Ontlasting is weer een groot probleem. Ze eet niet goed en nu komt het probleem weer erg terug. Maar kan haar geen medicijnen geven, als ze slecht eet.
@Buddha, ik zag iets op de homepage voorbij komen en is me geheel ontgaan, maar waarom wordt je eigenlijk al ingeleid bij 38 weken. Is dat door de vorige bevalling, of komt dat nu door de lichamelijke klachten?