Hey Nien, leuk dat je je bij ons hebt aangesloten! Ik zal ook voor jullie duimen!
Ik heb dus nog niemand ingelicht over onze plannen. Ook een beetje omdat het me echt leuk lijkt dat het voor iedereen een verrassing is. Dat heeft m'n vriend ook heel erg. In zijn familie zijn best veel jonge kindjes, en hij kan het niet laten om steeds te benadrukken dat hij daar toch echt nog niet aan moet denken. Juist om het extra onverwacht te maken. Best grappig om te zien hoeveel plezier hij daarmee heeft. Ik vind het wel lastig om nog niet door te draven, want ik loop nog wel vooruit op de zaken. Op dit moment ben ik namelijk al aan het bedenken wanneer het ongeveer tijd is om het te vertellen, mocht ik nu toevallig zwanger zijn. En dan natuurlijk hoe; zou bijvoorbeeld rond de kerst kunnen, dus kerstcadeautjes onder de boom met een aanwijzing ofzo... Ach ja... de voorpret is best leuk!
En even wat anders: ik heb zo'n ticker gemaakt, maar ik heb echt geen idee hoe je dat ding standaard onderin je berichtje krijgt... Kan iemand dat uitleggen 😊