Beterschap suus! En hoop dat je HA wat duidelijkheid kan brengen.
liezzle, ah, balen zeg! Maar wel een keurig rondje dan. Ook al ben je net bezig, is toch weer ff een teleurstelling. De VK heeft gezegd dat we meteen mochten proberen. Of niet met zoveel woorden, maar nou ja... Dat ik gewoon foliumzuur kon blijven slikken enzo. Denk dat het anders is als het wat heftiger is. Ik had natuurlijk een hele vroege MK. Misschien dat het anders is als je al verder bent, of een curretage krijgt. Dat is veel ingrijpender. En gewoon vragen, je mag alles vragen hoor! 😊
Oh en met mn darmen gaat het alweer een stuk beter. 😉 Ook geen buikpijn meer. 😊
mupke87Oud lidBerichten: 489Lid sinds: 9 januari 2013
Mupke: ik begrijp je helemaal, ik zou morgen ongesteld moeten worden dan weet ik tenminste ook hoe lang de 1e ronde heeft geduurd. Niet ongi worden en een positieve ter is natuurlijk ook prima. Heb vandaag maar eens testen aangeschaft
Mupke: 1e ronde, begin net wat kramp te krijgen in mijn buik, voelt als ongi. Ik hoorde gisteren een verhaal over een kennis die vorige week moest bevallen. Baby lag in stuitligging, ze is begonnen met een natuurlijke bevalling, toen het hoofdje eruit kwam bleef iets vast te zitten en wilde de baby er niet uit. Het was te laat voor een keizersnede, toen de baby uiteindelijk geboren was is hij meteen overleden. Heb dit van een vriendin gehoord die totaal in shock was toen ze 't hoorde dus heeft het verhaal niet helemaal meegekregen. Als ik dit zo hoor denk ik laat ons nog maar even wachten met zwanger worden.
Anna77Oud lidBerichten: 3.056Lid sinds: 11 januari 2010
Oh dat zijn geen leuke verhalen nee. Maar zoals anna zegt: in de meeste gevallen gaat het wel goed. Daar maar op focussen, alleen hoor je die verhalen veel minder.
Maar mijn dochter is met 35 weken spontaan geboren. Vanaf de eerste wee tot en met de bevalling ben ik nog geen 4 uur bezig geweest, ben niet uitgescheurd en nov belangrijker: haar apgar score was 9 en na 5 min 10. Kan niet beter dus. Ff een positief verhaal tegenover 😊
sannie84Oud lidBerichten: 54Lid sinds: 9 januari 2013
Anna en Liezzle: inderdaad hebben positieve verhalen de overhand maar dit verhaal blijft toch wel in mijn hoofd zitten Ongi zet vandaag niet door, niets te zien en buikkramp is over
Dat is zeker geen leuk bericht, eigenlijk moeten we daar nu helemaal niet mee bezig zijn. Vanmiddag eens rond gekeke op internet na kinderwagens :oops: beetje vroeg maar wel erg leuk!!!
ManonOud lidBerichten: 334Lid sinds: 6 januari 2013
@sannie: he gedver wat erg zeg voor haar!! Ik hoop dat dat niemand meer overkomt.. Nog steeds geen ongi? Wanneer wil je weer gaan testen? @suus: en jij? Ook nog geen ongi? @mupke: leuk he 😉 je kan daar toch eigenlijk niet vroeg genoeg mee beginnen 😉 zit ook al na te denken hoor @myka: hoe gaat het met jou? Zenuwachtig voor de operatie? @liezzle: kijk! Die verhalen hoor ik liever 😊 dan moet je wel nog een kleine baby gehad hebben zeg!
@hier: voel me al een stuk beter 😊 alleen gisteravond op werk veel last van kramp naast mijn rechterlies .. Vanmorgen ook nog even, maar toen moest ik naar de wc haha .. Verders nog steeds op het wachtbankje..
OnsWondertjeOud lidBerichten: 22Lid sinds: 23 januari 2013
Maar door naar de 2e rondje het mocht deze maand niet worden blijkbaar. gelukkig pas de 1e rondje geweest. maar toch balen.ik ben 5 dagen overtijd geweest deze maand. en vannochtend dacht ik aan een test te doen en ineens was ik toch ongesteld. what a timing! Ik heb het nog nooit zo ontzettend erg gehad. vooral mijn buik doet enorm pijn en ik verlies vrij veel bloed. meer dan mijn maanden hiervoor. ik hoop dat het snel voorbij is dan kunnen we de dagen weer gaan tellen. Succes voor de rest die deze maand nog niet ongesteld zijn geworden hopen dat het raak is ik zal voor jullie duimen xx:-D
myka27Oud lidBerichten: 2.885Lid sinds: 16 januari 2012
Manon: spannend he al die krampjes en steekjes!! Ik hoop dat het iets goeds betekent voor je..
OnsW: balen elke keer weer die ongi 😞 op naar een nieuwe ronde
Hier een beetje in spanning!! Nog geen bloeding, en als die niet op tijd voorbij is gaat de operatie helemaal niet door.. Dus ik ben hier heel tegenstrijdig aan het hopen op een ongi 😉
xxxsuusxxxOud lidBerichten: 84Lid sinds: 14 januari 2013
Moet vandaag of morgen ong worden.. Dus afwachten.. Voel helemaal niks alleen nu sinds 2 dagen echt moe! Als ik wakker word ben ik meteen weer moe ?! Maar voor de rest alles gewoon dus denk niet dat deze maand mijn maand is maar we hopen maar..
Nog steeds niet ongi, vanochtend veel moet plassen, voelde als een blaasontsteking. Heb ik gelukkig 3 jaar geen last meer van gehad, hoop niet dat 't door zet. Geen andere klachten. Wie zit nog meer te wachten?
@suus: balen meid, maar op naar de volgende ronde!! X @de rest: wachtbankje wordt erg vervelend, maar moet ook nog een week wachten pfff.. Hopelijk arriveert er geen ongi meer voor ons allemaal!! 😉
MissDOud lidBerichten: 51Lid sinds: 8 januari 2013
Welkom nieuwe dames! En wat spannend zeg de dames die nog niet ongi zijn! Laten we duimen dat het uitblijft en er een positieve test uitkomt! Dames die op het wachtbankje zitten..hou vol! Hier ongi weer voorbij..volgend weekend weer bezig met klussen hihi!
Zou iemand mijn gegevens in de tabel kunnen bijwerken? Ik weet zelf niet hoe het moet. Ik ben 22 jaar en mijn volgende nod is 18 februari
dames succes op het wachtbankje!!! hier ongi bijna voorbij als ik nu direct de 1e ronde rond de 30 dagen heb ong, moet ik ergens weer rond de 20e feb. weer ongi worden.. dus ben benieuwd..:-D
vandaag bij kruitvat geweest, gekeken en gedacht zal ik al eens een test kopen heb ik er alvast een thuis liggen, toch maar niet gedaan haha, toch nog beetje angst misschien :oops:
Hier nog steeds geen ongi, dus vandaag bij de arts langsgeweest voor een echo Op de echo vanmiddag was mooi verdikte bms te zien, wat kan duiden op 2dingen!! Of ik kan mn ongi binnen korte tijd verwachten, of ik ben zwanger.. Om het laatste uit te sluiten is er vanmiddag bloed afgenomen waar ik morgenmiddag de uitslag van krijg Is dit negatief, en ben ik vrijdag nog niet ongi gaat de operatie gewoon door en wordt er daarna verder gekeken... Heb blijft nog even spannend voor ons hier dus..
Myka wat spannend! En fijn dat je een echo hebt gehad!! Ik hoop gewoon op een prachtig mooie bloeduitslag, dan is die operatie helemaal niet meer nodig!
Mupke, ik begrijp je wel hoor, ik vind het een soort van de goden verzoeken om testen te kopen als er nog niks te testen is... Ik heb de mazzel dat ik er nog eentje heb liggen van vorige keer... 😉
Myka: spannend hoop voor je dat de operatie door kan gaan Hier alles stil, nog steeds niet ongi geworden, zit nu op dag 32. Heb nog steeds nergens last van, moet alleen veel plassen maar dat komt denk ik doordat ik meer water ben gaan drinken vanwege sonjabakkeren. Zit te twijfelen of ik een test zal gaan doen, zal toch wel negatief zijn. Ik baal wel hoor van al dat wachten vooral omdat ik nu geen idee heb wanneer er een eisprong aan komt.
Angel27Oud lidBerichten: 851Lid sinds: 15 juli 2012
Myka, en? Mag ik je feliciteren? Zo niet dan hoop ik voor je dat de operatie door kan! X Angel, gefeliciteerd!! Wat leuk een jongetje!! Mupke, hier nog geen zwangerschapstesten in huis hoor.. Ik wil ook niet meteen op mijn nod testen.. (Als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk..) Sannie: misschien kan testen wel rust geven, want je bent óf zwanger (zou natuurlijk super zijn!) of niet (en dan op naar de volgende ronde)
Hier, wachten en nog eens wachten.. 😉 geen klachten hier. Borsten voelen normaal, eetlust normaal, vermoeidheid zelfde.. Alleen soms wat steekjes in mijn onderbuik.. We wachten maar rustig af.. 😉 het is nu nog maar de eerste ronde na de pil dus heb nog niet veel verwachtingen (al hoop ik het wel natuurlijk!!)
Oeps, te snel op reageren gedrukt... Manon, we zitten samen op t wachtbankje, maar we zijn alweer een dag verder! Ik heb ook weinig klachtjes hoor, af en toe beetje gevoelige borsten, that's it. Maar dat heb ik elke ronde na mn ei, geen verschil met beide keren dat t raak was. We wachten 'rustig' verder....
Sannie, was dit je eerste ronde? Daarvoor een regelmatige cyclus? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
EEROud lidBerichten: 92Lid sinds: 11 december 2012
@Myka ik zal voor je duimen dat je ongi uit blijft!!
Af en toe lees ik nog mee, maar ik ben zoo moe. Ik had natuurlijk wel gedacht dat er heel veel in mijn lichaam ging veranderen, maar ik voel van alles. Gelukkig nog niet echt misselijk geweest, gewoon af en toe wat eten. Ik hoop dat jullie allemaal snel mogen volgen meiden!!
Angel27Oud lidBerichten: 851Lid sinds: 15 juli 2012
Ja hij was bijna goedgekeurd gisteren.. Ze konden het maagje niet goed gevuld zien dus moest vandaag even terugkomen.. Dan weten ze niet zeker of hij wel kan slikken enz.. Vandaag was ie wel goed dus hij is nu 100 % goedgekeurd!!
Angel, dat moet toch wel een geruststelling geven meis! Fijn voor je 😊 EER: leuk om nog van je te horen 😉 doe lekker rustig aan en na 3 maanden moet de vermoeidheid minder worden heb ik begrepen dus nog even volhouden ! Anna, inderdaad nog samen op het wachtbankje.. Nog geen ongi gespot hier (gelukkig!) droom wel elke nacht dat ik zwanger ben haha! Sannie: je houdt ons wel in spanning zeg!! Al durven testen of nog niet? Myka: mijn duimen draaien overuren voor je dat de ongi zich voorlopig nog niet laat zien.. Het is gelukkig bijna vrijdag
korelOud lidBerichten: 1.681Lid sinds: 31 mei 2010
Myka, spannend bij jou ook dan. Waarvoor moet je geopereerd worden dan?
Gister mijn NOD maar nog geen ongi te bespeuren, denk ook niet dat ik al zwanger ben.. heb echt nergens last van, maar we zullen zien. Ik heb wel testen in 'huis', 'huis'is in dit opzichtje boord.. haha.. Moet er niet aan denken dat ik om maandag zou kunnen testen en dan te moeten wachten tot zaterdag op testen te kunnen halen.. Ik ben schipper op een binnenvaartschip. Wij zitten de hele week op 't water.
Spanning is voorbij, vanochtend ongi geworden. Fijn om te weten hoe lang mijn cyclus is, 34 dagen en nu kunnen we weer verder. Manlief zei meteen nu kunnen we gelukkig samen cocktails drinken op vakantie, haha! We gaan in maart namelijk naar Curaçao. Bedankt meiden voor het meeleven.
Manon en Korel voor jullie nog even spannend dus!! Mijn duimen draaien voor een positieve test voor jullie
Sannie balen van je ongi 😞 maar idd dan maar lekker van de cocktails genieten, al heb je natuurlijk voor die tijd nog een kans! Ik ga over 25dagen ook 9dagen richting Curaçao 😊 heb er zo'n zin in...
Hier nog steeds spanning of morgen doorgaat!! Nog geen bloed, maar wel af en toe roze afscheiding.. We wachten het maar rustig af, maar op tijd naar bed vanavond, des te eerder weet ik zeker waar ik aan toe ben Ppppfffff waarom kan het bij mij nooit in 1x goed gaan
jessOud lidBerichten: 33Lid sinds: 27 januari 2013
hallo allemaal. na regelmatig bezoeken van dit forum besloten om me aan te melden.. het lijkt gezellig om met jullie mee te kletsen als jullie dat goed vinden. ik ben 27 en vanaf mei gestopt met de pil en jammergenoeg nog niks gebeurt... ik hoop dat jullie nog iemame kunnen gebruiken bij deze topic.. groetjes!!! jess
MomoOud lidBerichten: 40Lid sinds: 4 november 2012
Hallo Jess, volgens mij kunnen we je er nog prima bijhebben. Welkom. Jou verhaal klinkt bekend, alleen ben ik in april met de pil gestopt.
Bij mij wordt het vanaf komend weekend weer spannend. Zondag NOD als ik uitga van 34 dagen, wat het zo'n beetje 9 vd 10x is geweest. Maar het kan ook maar zo pas 12 feb zijn, met 43 dagen zoals vorige keer. Op t wachtbankje dan maar!
@ sannie en myka.. heerlijk vooruitzicht. ik ga na cran canaria.. ook echt zin in. @ myka. spannend voor je zeg!! @ Jess, welkom, en veel succes!!! @ momo, succes komend weekend.. hopelijk komt er niets..!!!
Hier ent 1 dag van mijn ongi af, zit nu op dag 8 van me cyclus.. ben benieuwd hoelang me eerste cylcus duurt..
heb niet alles terug gelezen maar wat is het spannend voor sommige. ik heb mijn laatste ongi dag gehad. dus ronde twee kan beginnen. had een cyclus van 32 dagen na het stoppen van de pil en ben vijf dagen ongi geweest. ben benieuwd wanneer ik mijn eisprong heb! denk rond de 14e. nog meer meiden rond die tijd?? succes allemaal. zo spannend!!
gr. Suus
Myka, en?? Mag je onder het mes? Ik hoop het zo voor je meid! Sannie: balen van je ongi, maar nu kan je inderdaad lekker aan de cocktail..! Lekker hoor curacao! Ik ga pas in juli op vakantie.. Lekker naar het prachtige Portugal! Korel, en?? Nog ongi-vrij? Jess, welkom! Natuurlijk mag je hier meekletsen! Hopelijk snel een positieve zwangerschapstest voor jou! Momo, voor jou wordt het ook spannend lees ik. Ook voor jou hopelijk een positieve test! Voor Anna en mij ook komende zondag onze NOD dus zou leuk zijn als we alledrie met positief nieuws komen!! Mupke en suus, jullie lopen ook een beetje gelijk qua cyclus volgens mij.. Februari wordt gewoon onze maand 😉
Hier, nog geen ongi te zien gelukkig! Wachtbankje wordt vervelend haha (ligt niet aan jou hoor Anna ;))
Hier aan het wachten..aankomende week mijn vruchtbare week dus maar flink klussen! Nog meer dames die volgende week klusweek hebben? Wat spannend dames die op het wachtbankje zitten..hopen op een mooie positieve test! Ik duim voor jullie!
hallo momo, fijn dat ik er nog bij kan.. owww ja ook al een poos gestopt dus.. lastig he telkens die onzekerheid... wordt spannend weekend voor je dus. ik zou over een week zo'n beetje weer ong. worden, maar probeer er nu moet teveel meer op te letten, wel lastig natuurlijk.. vind het erg fijn dat ik nu jullie verhalen kan volgen en mijn eigen dingen ik kwijt kan, blijf het toch wel bijzonder vinden dat niemand weet dat we bezig zijn... haha.. nou vind het echt super dat ik mee mag kletsen. tot snel en ik duim voor je dit weekend... groetjes
Nou dames ik vind het erg spannend.. Als ik morgen nog niet ongi ben dan ga ik denk toch maar testjes halen.. Ik heb een voorgevoel.. Had gisteravond ineens krampjes bij mijn linkerlies en. Vandaag ineens steken in mijn linkerborst.. Normaal gesproken als ik ongi moet worden, doen beide borsten pijn en heb ik andere afscheiding.. Normaal gesproken word ik ongi in de nacht van zaterdag op zondag, dus als er morgenochtend niets is, ga ik testjes halen.. Ik wil het zo graag meiden !!
Manon spannend zeg! Ik duim voor je voor een dikke positieve test morgen!
Hier een beetje stressen. Heb al een tijdje last van mijn linker borst en gisteren hiervoor naar de huisarts geweest. Die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis en as woensdag heb ik een borstonderzoek. Best spannend allemaal! Maar vanaf vandaag kunnen we weer beginnen met klussen en we hopen gewoon dat het allemaal goed is woensdag.
Hee dames, ik was er weer. Was een paar dagen op stap met werk, dus goede afleiding op t wachtbankje, waar ik nog steeds opzit. Geen idee of ongi nadert, maar dat weet ik meestal niet goed te voorspellen. Manon wat spannend bij jou! Ik denk niet dat ik morgen al ga testen, kan best dat NOD toch wat later is door de mk. Ik duim voor jou!!!
Myka balen zeg, heb je al een nieuwe datum? Oh meid het zit echt niet mee, dikke knuffel!
Missd, dat is vervelend, kan me je stress voorstellen. Heeft de ha gezegd wat het mogelijk zou kunnen zijn?
Jess welkom!
Sorry andere dames heb niet alles onthouden, maar hoop dat iedereen een gezellig weekend heeft!
Als je mn onderschrift al hebt gezien, dan zie je het al: ik ben zwanger! Vanochtend positief getest, ben nog een beetje perplex! Dacht dat mn cyclus gewoon wat langer was na de mk, maar de test was echt overduidelijk positief! En nu moeten jullie snel volgen!
schattemieOud lidBerichten: 1.716Lid sinds: 25 augustus 2010
Hier nog steeds niks 😖 vanmorgen getest maar negatief helaas.. Helaas toch een langere cyclus.. Ik wacht 'geduldig' af .. Als ik volgende week nog niet ongi ben dan ga ik wel weer testen denk ik.. We shall see..
gefeliciteerd anna !!! wat een fijn nieuws... ik nog aan het wachten,maar denk dat het deze ronde niks wordt, voel me niet anders dan anders.. voelen jullie je wel al anders? of geen verschil met voor heen... ik ben benieuwd.. fijne avond allemaal!
@anna77, wauw geweldig leuk nieuws zeg!!! geniet ervan... en hopelijk blijft nu alles goed gaan!!! als mijn cyclus dit keer 30dgn ong is komt midden deze week mijn ei, ben benieuwd 😊
anna: hier gaat het wel, moet nu twee weekjes thuisblijven omdat ik bloeding had, leek op echo van placenta te komen, maar beeb deed t goed en hartje klopte. nu lijkt het bloeden onder controle, dus hopelijk geen nieuws, nog steeds goed nieuws he...
hopelijk staat iedereen snel in het onderste lijstje !
schattemieOud lidBerichten: 1.716Lid sinds: 25 augustus 2010
angel: ik zie jou berichtje nu pas, alweer 20 weken jongens toch wat gaat het snel ! zoontjes zijn supercool !!! dikke proficiat en nu maar stoere kleertjes kopen !!! 😃
Hier is ronde 2 begonnen, Afgelopen zaterdag ongesteld geworden. 1e ronde 32 dagen, dus mag niet klagen..zaterdag avond ook maar eens op stap geweest met de buurvrouw, was denk ik 1.5 jaar geleden voor het laatst op stap geweest ;-). Was iets te gezellig haha, de volgende dag was best zwaar met ook nog een dreumes in huis, arm kind, hij heeft niet veel aan mij gehad!
Hier dag 37 inmiddels. Hoewel 32 a 34 gemiddeld is, test ik toch nog maar niet. Vorige was namelijk al een uitschieter van 43, en misschien herhaalt dat zich gewoon. Wel weer buikpijn als de ongi zich aandient, al een paar dagen.
Ik heb nu in m'n hoofd om zaterdag te testen (als het dan nog nodig is). We vertrekken namelijk zondag voor een weekje vakantie met m'n familie.
@Anna: gefeliciteerd! Wat fijn dat je nu zo snel al weer goed nieuws hebt!
Spannend momo, wel slopend dat je niet precies weet hoe lang je cyclus is.. Ik had en heb ook nog steeds een beetje kramperig gevoel, dat hoeft niet te betekenen dat de ongi eraan komt! Ik duim voor een mooie positieve test zaterdag!
Korel, da's dan wel het voordeel van nog niet zwanger zijn. 😉 Ik had afgelopen weekend een feestje en was met de auto gegaan (terwijl het makkelijk te fietsen is), volgens mij denkt iedereen die daar was al, jajaja... die is vast zwanger. En dat was ook zo, al wist ik t toen zelf nog niet! 😊
Dank je wel!! Vind het zelf ook erg snel gelukt! Had een héle drukke dag op werk met 2 zieke collega's maar de hele dag met een smile op mijn gezicht gelopen 😊
Super Manon van harte gefeliciteerd, 2e ronde toch? Of toch nog 1e? super snel ja!! Vandaag echo gehad en het hartje klopte lekker ! Ik ben zo blij, besef nu pas goed wat er gaande is, best apart !! Succes verder meiden!!
Hey manon, gefeliciteerd!! wat fijn voor je... voel je je ook anders? daar ben ik telkens zo benieuwd naar. super voor je zeg!!!echt top... nu genieten.. liefst jessss
Anna, dank je wel! ben echt zo blij 😊 EER: Ben helemaal vergeten te reageren op jouw echo.. sorry.. Wat leuk dat je het hartje gehoord hebt! 😊 Kan niet wachten tot ik dat ook mag horen 😊 Jess: Had niet veel klachten eigenlijk.. Alleen steken in mijn lies en lage rugpijn.. Soms een steek in mijn linkerborst..
MissD en schattemie, dank jullie wel 😊 heb het gisteren ook aan mijn ouders en schoonouders verteld en ze waren allemaal super enthousiast 😊 wordt voor hun allemaal hun eerste kleinkind 😊
Bah! Hoe hard ik m'n best ook doe, geen tweede streep te zien. Nu heb ik geen idee waarom m'n cyclus nu ineens (minimaal) 10 dagen langer geworden is. Ik denk dat ik binnenkort de huisarts maar even bel, of stel ik me dan aan? Wat zouden jullie doen? (Ben dus in april gestopt met de pil, eerst cyclus rond de 32 - 34, en nu ineens 40+). Een zwangerschap voelt ineens weer heel ver weg! 😞
Vervelend zeg momo! Ik ben zelf ook heel onregelmatig. Maar 40+ is het de laatste tijd niet. Zou denkik ook wel naar de huisarts gaan. Misschien kan die je verder helpen.
@manon dank voor je reactie @mini ik zou inderdaad ook even langs je huisarts gaan... al is het maar alleen om jezelf gerust te kunnen stellen... succes meiden, ik heb volgende week mijn ong. en hoop dat t niet komt, weer spannend, ben er alweer beetje chag. van... nou fijn weekend allemaal nog!!
Hey missD ik ben net ong geworden.. best balen en verdrietig... wanneer heb je je nod? wij gaan dus weer voor een volgende ronde.. mijnvriend opperde.h.a. en eventueel clomid... ik ben echt geen fan voor hormonen. en jullie? we gaan het gewoon weer proberen.. voor mij nog evengeen h.a. bezoek... fijne avond allemaal.. xx jess