pooh1986 schreef:Schattemie, wat fijn dat alles goed is! Hebben ze jou om bepaalde redenen getest of jij dat bacterie bij je draagt?
Lovely, wat een kerel. Ben echt heel benieuwd wat voor een fratsen hij heeft na de geboorte!
Suus, zo zielig he die krampjes...t.ess heeft zo ook, gelukkig niet constant..het trekt bij haar weer weg.
Ik heb weer een heerlijke nacht gehad, zo mogen ze altijd zijn van mij. Onze meid heeft van half 12 tot half 7 geslapen..ik slaap gewoon veeeeel meer met baby dan voor de bevalling.
Verder doet t.ess het echt super. Ze kan wel eens wat uurtjes jengelig zijn maar dat hoort bij een baby he 😃
Gisteren schrok ik wel ff..ze lag bij mij op schoot en het leek net of ze stikte. Schrok me kapot, vlak daarna kwam er een golf voeding terug. Ik was haar nog schoon aan het poetsen toen er een tweede lading kwam..duurde echt lang, ze bleef maar voeding terug geven, het kwam ook uit haar neusje. Zag er zielig uit. Toen alles eruit was (en ik ook kletsnat was haha) bleef ze mij heel rustig met haar blauwe kijkers aankijken "er is toch niks aan de hand"
Heey meiden, eerst natuurlijk gefeliciteerd voor degene die bevallen zijn en succes voor degene die moeten. Las toevallig een tekst over t stikgebeuren van Poohs dochter en t verhaal kwam me erg bekend voor. Hebben we nl ook bij onze meid gehad toen ze een paar weekjes oud was. Gebeld met t zh toen, wat moesten we doen. Was best akelig. Is ze opgenomen geweest en moesten we haar Nutriton gaan geven. In de flesvoeding. Was ff zoeken naar de goede verhouding ivm voeding word dik dus n grotere speennm nodig. Maar uiteindelijk nadat ze ook nog vaak dikke slijm overgaf konden we haar voeding geven zonder dat t weer allemaal eruit kwam. Sorry beetje lang verhaal, maar hopelijk heb je misschien wat aan onze ervaring. Ben weer weg,( ram gecondoleerd met je schoonmoeder.)