Annet, volgens mij was het via deze site:
http://www.thuistesters.nl/babyhartje-listener-fetal-doppler-angelsoundDit is sowieso dezelfde als ik heb (er staat jumper op) dus die is goed. En volgens mij had ik hem via deze site.
Je krijgt er een doppler, koptelefoon, tube gel en een kabeltje bij waarmee je het apparaat aan je computer kan koppelen (kan je de geluiden opnemen!).
Het is een kleine tube gel, maar je kan daarna evt gewoon die etos gel olie nemen (al hoewel ik de eerste zwangerschap met 1 tube wel uit kwam).
Nou hier iets beter nieuws.
Mijn moeder heeft bij mijn vader lopen zeuren dat ze Lucas te veel mist en hem wil zien.
Nu heeft mijn vader gezegt dat hij wel wilde bemiddelen.
En mijn moeder heeft op haar beurt gezegd dat ze dat goed vind en hier langs wilde komen op visite en dat moest hij dan maar aan mij vragen.
Ik heb tegen mijn vader gezegd dat ze alleen langs mogen komen als ze enige vorm van spijt laat zien en van deze situatie geleerd heeft. Ook dat ik boos blijf als ze helemaal niet meer wil oppassen.
Het oppassen ging namelijk al 2 jaar goed en ik heb nog gevraagd aan haar of ze het zag zitten om ook op een baby erbij wilde passen (want anders hadden we misschien niet voor een tweede willen gaan zolang ik mijn huidige baan heb en weinig verdien).
Dus nu ging mijn pa weer verder met haar praten en brengt verslag uit aan mij morgen hoe dat is gegaan, zodat ze evt morgen middag even langs kunnen komen.
Aan de ene kant ben ik de arrogante houding van mijn moeder echt helemaal zat (ze weet dat we van haar afhankelijk zijn met oppassen en dat liet ze altijd duidelijk merken en dacht dat ze alles kon maken daardoor).
Maarja aan de andere kant komen we financieel wel heeeel krap te zitten als we het oppassen toch niet weer gedeeltelijk aan haar overlaten (met een betaalde gastouder erbij zodat ik een back up heb als ze ooit weer zo raar gaat doen).
Nou ben benieuwd morgen.