Hee dames mag ik me ook nog aansluiten hier? Zijn in augustus begonnen voor een 2e wondertje.. In ronde 1 helaas gelijk een miskraam.. Nu in ronde 3 en net m'n ei gespot afgelopen week.. Dus nu op de wachtbank..
Liefs
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
He?? Dus dat ei van 14 had nooit mee kunnen doen? Ja kut he dat ze dicht zijn! Vind t niet kunnen hoor. Je bent een ziekenhuis, dan kun je niet dicht, ook niet voor vruchtbaarheidsbehandelingen!
Marloesje, welkom!
Geen idee leonec, ik doe nog geen behandelingen. Alleen 1x echo ivm fm maar heb m'n clomid al in huis dus als ze dicht zijn hebben ze pech. Dan maar op gevoel. Ik verwacht m'n volgende eisprong rond kerst dus ben benieuwd. Al hoop dat mijn ongi de komende dagen uitblijft en ik positief test. Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik t niet belachelijk vind dat ze met kerst gewoon dicht gaan. Hallo, het gaat hier om mensen met een wens die ze niet zelf kunnen vervullen. Dan maar weer een ronde wachten?? Stom!!
Ik ook Leonec! Ik kan bijna niet meer blij zijn voor anderen. Ik ben lid van de babyboom groep op fb, een besloten groep vanuit de app en nu komt er.onderhand elke dag een nieuwe bij met een foto van een positieve test. IK WIL.OOK!! 2014 wordt ons jaar he Leonec! We slepen elkaar er wel doorheen. Heb ook af en toe t gevoel van: het gaat ons nooit meer lukken. Heb al een jaar een regelmatige cyclus met een groot ei, we klussen erop los en telkens weer dat kutbloed! (Letterlijk en figuurlijk hihi). Ben t beu!
Zo, was weer ff mn klaagzang!
Angel27Oud lidBerichten: 851Lid sinds: 15 juli 2012
Waar ik ook zo van baal is dat me cyclus toch lang is..heb maar 7 kansen gehad in 1 jaar.. Moest ook nog een maand stoppen door kijkoperatie..daarna weer een maand omdat ik naar hoofddorp moest voor weer kijkoperatie gelukkig alles goed maar toch k.t allemaal en nu ook nog cystes vorige maand...pffff
Wat bedoel je angel?met jaartje wachten?
Angel27Oud lidBerichten: 851Lid sinds: 15 juli 2012
Leonec.. Dat is ook balen!! Maar ik moet zeggen dat mijn cyclus ook wat langer duurt na mijn zwangerschap.. Had een cyclus nooit langer als 31 dagen.. Was wel bloed verloren na bevalling maar echt ongesteld na 3 mnd en toen een cyclus van 34 dagen en vandaag dag 34 en nog niets gezien of gevoeld.. Ja mijn darmen haha.. Wat was jou cyclus voor jou kleintje??
Ik wou tijdje terug vanaf Jan/Febr weer proberen zwanger te worden (dan zon 1,5 jaar tussen mijn 2 kleintjes mocht t deze winter lukken) maar begin nu wat terug te krabbelen.. Nog wat rugklachten en miss is t toch wel erg heftig 2 kleine kleintjes tegelijk.. We wilden graag vanwege mijn werk en een waarschijnlijke keizersnede graag in de winter proberen uitgerekend te zijn ipv van met mn eerste in de zomer.. Dus zon 1,5 jaar ertussen of 2,5 jaar als we volgende winter er voor besluiten te gaan..
BlondyOud lidBerichten: 191Lid sinds: 11 januari 2011
hier ben ik weer een keer, na lange tijd. Ik lees dat Tijger gestopt is met proberen. Wat vreselijk voor jullie, meid! Hopelijk kunnen jullie wel genieten van het kindje wat jullie al hebben.
Ik vind het oprecht vervelend dat het zwanger worden bij velen zo lang moet duren. RESPECT voor jullie!!!!
Ik ben in ronde 6 zwanger geworden en ben inmiddels 22 weken onderweg. 20-weken echo was goed. Verder gaat de zwangerschap goed. We zijn erg gelukkig met onze 2e spruit.
Succes voor de meiden die het nodig hebben.
X
hoi1987Oud lidBerichten: 22Lid sinds: 28 december 2013
wij hebben besloten om voor een 2e kindje te gaan als mn strip op is(over 1 week). ons eerste kindje is nu 14 maanden.hoe oud was jullie eerste kindje toen jullie zijn begonnen voor een 2e kindje? ik twijfel nog een beetje of het niet te vroeg is.
Marloesje24Oud lidBerichten: 2.514Lid sinds: 28 maart 2011
@hoi ons Zoontje is nu bijna 14 maand en zijn alweer ff bezig voor nummer 2.. Geen idee dus nog of t druk zal zijn enz. Maar de wens voor een 2e is zo groot.. Al zou t hee druk zijn.. Ik weet zeker dat t goedkomt! Ohh en welkom trouwens!
Hoi87, wij wilden ook een kort leeftijdsverschil maar door een cyste is dan 3 jaar geworden (ook niet heel veel natuurlijk). Ik moet zeggen dat ik nu wel blij ben, want de 2e vraagt veel meer aandacht en dat is best zwaar als er nog rondloopt. Onze oudste kan ik nu ook uitleggen dat ze even moet wachten als ik bezig ben. Zoals Marloes zegt, het komt allemaal wel goed natuurlijk. Die beslissing zul je uiteindelijk zelf moete maken. Succs in ieder geval met zwanger worden.
@ jollyjo het is idd nog maar Afwachten of we snel zwanger zijn, Maar het kan natuurlijk ook gelijk raak zijn.het lijkt me idd wel zwaarder een 2e kindje erbij. Als het gelijk raak zou zijn zou de 1ste net 2 Zijn en is dan waarschijnlijk niet heel zelfstandig maar daartegen lijkt het me wel super leuk om 2 van die kleintjes te hebben.over een weekje stoppen we met de pil en kijken we wel wat er gebeurt.ik denk dat veel of weinig leeftijdsverschil allebei z'n voor en nadelen heeft.:-) dankjewel
supermamaOud lidBerichten: 1.849Lid sinds: 9 juni 2010
Wij wilden graag ongeveer 2,5 jaar tussen de eerste en de tweede. Dus 2,5 jaar eraf 9 maanden en toen zijn we begonnen met proberen zwanger te worden. Wetende dat wanneer het niet meteen zou lukken het leeftijdsverschil ook groter zou worden. Nu zijn we negen maanden verder en nog niet zwanger, dus er zit straks een dikke drie jaar tussen onze kindjes. Bij mij kriebelde het al eerder maar we zijn met z'n tweetjes om te beslissen over een kindje.
Hier afgelopen maand clomid gehad.had op dag 14 een ei van 17 mm maar toen ging de kliniek 2 weken dicht. Denk dat ik vorige week donderdag me eisprong gehad..moet er morgen weer heen kijken wat ze zeggen..
Ook verschrikkelijk nieuws gekregen me moeder heeft 2 jaar terug kwaadaardige borstkanker gehad.nu hebben ze uitzaaiingen gevonden in het hersenvlies...nu krijgt ze allerlei onderzoeken...xx
jollyjoOud lidBerichten: 4.562Lid sinds: 24 augustus 2009
Ja erg naar nieuws we krijgen de uitslag van me moeder haar onderzoeken nu volgende week vrijdag...
Vandaag echo gehad...heb een eisprong gehad me baarmoederslijmvlies was 10 mm zag er goed uit...nu afwachten ga volgende week vrij of zat een test doen...
jollyjoOud lidBerichten: 4.562Lid sinds: 24 augustus 2009
Ja angel echt wel..ze hebben mij Een kuurtje clomid gedaan en kon verder geen metingen krijgen... omdat ze dicht waren .dus zelf seksen en geen iui... En zie nu ...wat een geluk..xxx
Mikkie85Oud lidBerichten: 898Lid sinds: 24 september 2012
Zo zie je maar weer. Als je er niet te veel mee bezig bent (omdat je dacht geen kans te hebben) ben je ineens meer ontspannen! Echt super gefeliciteerd, het is je echt gegund meis!