naamleeftijdkindjepositieve testuitgerekendgeslachtafsprakenCL1982
30
1
22 januari
2 oktober
wil wel weten
21-2 intake
Joyce
21
1
31 januari
2 oktober
wil wel weten
Kimmetje1983
29
1
25 januari
3 oktober
wilwel weten
18-2 intake + echo
Butterfly1984
28
2
2 februari
5 oktober
Emi
27
2
26 januari
6 oktober
wil wel weten
28-2 intake + echo
Pluis
29
1
2 februari
6 oktober
21-2 echo
Jollyjo
32
2
2 februari
9 oktober
25-2 echo
Elin84
28
1
4 februari
12 oktober
Anna77
35
2
4 februari
14 oktober
wil wel weten
Kaatje
29
1
14 oktober
Lin1984
28
1
6 februari
15 oktober
Kimmetje ben je al wat aangekomen dan? En je had een plannetje gemaakt met de dietiste toch? Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt.
Ik was ook wel even benieuwd naar aankomen in de zwangerschap aangezien ik vorige keer 32 kg aangekomen ben en dat niet weer wil. Ik heb deze site gevonden, aan de hand van je BMI kan je een grafiek inzien wat voor jou een mooie gewichtstoename is.
http://www.uzleuven.be/voeding-tijdens-zwangerschap/gewichtstoename-op-basis-van-bmi-v%C3%B3%C3%B3r-zwangerschap Anna77 toch fijn om al te bellen, lekker doen hoor. Dan kan je aftellen.
Jollyjo ik heb ook gedacht aan zo’n shirtje, waar heb je hem besteld? Ik kon toen nog niet zo veel leuks vinden, allemaal vrij standaard..
Elin84 toen ik je berichtje las moest ik ook gelijk denken aan een tweeling haha, dan maak je meer hcg aan.
Pluis als je honger hebt kan ik me voorstellen dat het gezond is om wel te eten. Ik eet ook wel extra momenteel maar kom vrijwel niet aan. Ik eet dan wel gezonde producten: fruit, volkorencrackers, etc.
Alleen gister niet. Ik stond aan het begin van een drukke late dienst en voelde dat mijn bloedsuiker te laag was (heb ik snel last van, wordt dan echt naar), na 2 glazen ranja ging het wel weer.
Wat betreft de zwangerschapstesten kan je gelijk hebben. Maar ik denk als de test donkerder wordt, dus meer hcg, dat je dan wel weer iets meer zekerheid hebt.
Lin1984 jij een ere-welkom geheten hier. Diepe buiging voor wat jij hebt moeten doorstaan. En van harte gefeliciteerd JE BENT ZWANGER! Wauw. Moeders voor moeders is iedereen eigenlijk verplicht. Helemaal als ik jou verhaal weer lees..
Je hebt een ere-plaatsje in ons schema (nu nog onderaan). Hopelijk heb ik de uitgerekende datum goed?
Joyce balen dat je zo beroerd bent.. Helaas hoort het erbij, sterkte!
Ik lees hier veel twijfels over wanneer vertellen of niet. Ik zit zelf in hetzelfde schuitje. Vorige keer vertelden we het al een paar dagen na de test, nu wil ik het geheim houden tot na de eerste echo. Mijn schoonfamilie zie ik op een verjaardag met 13 weken weer, denk dat we het hen dan vertellen (mijn schoonmoeder wel eerder). En mijn ouders na de echo bij 8+3 weken. Maar ik zie mijn zussen met 7 weken en ben best hecht met ze dus zou het ze graag vertellen maar vind ons geheimpje ook wel leuk zo. Ze wonen a/d andere kant v/h land dus zie ze pas met 14+ weken weer met mijn verjaardag..
En over misselijkheid, als ik regelmatig kleine beetjes eet gaat het eigenlijk best wel. Vorige keer (las ik in mijn dagboek) was ik vanaf gister zeg maar kotsberoerd.
Houden jullie ook een dagboek bij? Ik had vorige keer die van Paulien Oud, erg leuk. Nu heb ik die van Cunera Delanote (bewust ontspannen moeder worden).
Hier ook wel extra vermoeid, alleen ik heb late dienst dus om 1 uur pas op bed, dan altijd wel wat extra vermoeid. En de griep heerst nog.