@Frummel: je hebt heel vroeg een echo gehad, dat deed je gewoon op eigen initiatief?? Ik neem aan dat je daarvoor betaalt? Over 2 weken dus alweer een echo?? Best snel toch? Ik wacht liever nog met dit soort dingen, tot ik echt wat verder ben. Gelukkig heb ik een druk leven, en kan ik zo mijn aandacht ook afleiden. als ik de hele dag thuis zit, kan ik denk ik niet lang genoeg wachten want dan ga ik wel malen....
Klopt. Gewoon bij een commercieel bureau.
Het is niet echt zo dat ik nergens anders aan kan denken, hoor, gelukkig niet zeg 😊 Werk zelf fulltime en als ik thuiskom heb ik nog een hondje dat uitgelaten moet worden, een mannetje dat te eten wil en een te sociaal leven, waar ik momenteel overigens weinig zin in heb. Heb gelukkig nu wel parttime aangevraagd, stond los van zwangerschap, want dat had ik al aangevraagd voordat ik het wist, komt zelfs slecht uit wat heb vier dagen gekregen en wil nu natuurlijk terug naar maximaal 3, maar goed dat lossen we nog wel op.
Maar toch...ongerust en onzeker was ik wel en ben ik nog wel, zeker als verschijnselen die ik op een bepaald moment heb, weer verdwijnen. Het blijft echter een pretecho, dus medisch gezien, stelt het natuurlijk niets voor. Ik en mijn vriend vonden het toch echt super om eventjes naar de inhoud van mijn baarmoeder te koekeloeren. Volgende week vrijdag weer, we kijken er nu alweer helemaal naar uit 😃
Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk. Ik kan me ook voorstellen dat veel stellen juist liever wachten, totdat het allemaal wat meer zeker is, in plaats van zekerheid proberen te verkrijgen door een kijkje te nemen!
Liefs,
Frummel