patries, pffff veel ingewikkelde keuzes moet je maken, ik heb zelf niet zoveel verstand van de mmm, het enige wat ik hier ondertussen al wat heb geleerd via anderen is dat het geen pretje is, dus ik zou zeggen je weet t zelf het beste wat het 'fijnst' voor jullie is......
En idd wat als zijn zaad nou slecht is, ik denk daar ook wel eens aan hoor, dan zou ik t ook niet weten, dan werd t moeilijk aangezien ik absoluut niet de mmm in wil na alles wat ik heb gelezen hierover, heb superveel respect voor de dames die daar wel door heen gaan, vreselijk zwaar zeg.... Ik hoop echt heel erg voor jou voor semmie en voor mij dat ons mannetjes geen slecht zaad hebben.....
Maar idd keuzes keuzes keuzes, je wordt er gek van, wat we ondertussen wel hebben geleerd is dat het leven absoluut niet gaat zoals je het wilt of plant vooral, niet iedereen heeft het geluk dat die alles krijgt wat hij/zij wil..... Maar ooit komen we er vast wel.....
Wat je nog zei over romantische dagjes plannen enzo: yup heb ik al gedaan, en 9 van de 10 keer maakt t niks uit, gelukkig ben ik met die ene keer wel altijd superblij.... En ik zeg hem juist absoluut niet: schat vanavond wippen? Nee joh juist niet, dat vind ik zelf ook niks.... We hebben gister alleen maar strijd gehad, omdat ik voor de zoveelste x werd afgewezen terwijl ik hem al een paar weken 'met rust' heb gelaten, het is bijna niet te begrijpen voor mensen die niet een man met laag libido hebben.... Wat ik ook doe, er gebeurt gewoon niks..... Als ik wel wat romantisch doe word ik afgewezen als ik hem met rust laat vind die dat best lijkt t wel komt er ook niks van nou en druk er op dat heb ik al lang geleerd dat dat averechts werkt dus dat doe ik sowieso niet, want dat wil ik zelf ook niet.... Maar er zijn bij mij net als bij ieder ander wel gewoon grenzen, want van alleen slapen komen geen babys en van alleen slapen wordt de relatie er ook niet beter op.... Het is moeilijk uit te leggen dit, maar tis wat t is.......
Kan in ieder geval melden dat het vanochtend wel is gelukt hahahaaaa yeeeeaaaahhhhhh, nou weten jullie allemaal what Belle did last morning...... 😉
Fijne SUN-day allemaal en lekker buiten genieten allemaal, volgens mij doen jullie dat op dit moment ook, want t is hier best wel rustig...... genietze dames!!!