haha spirit jij dus ook niet meer te houden???
oef ik heb er iedere maand toch wel weer een beetje moeite mee hoor, vooral nu de bv einde verhaal is, mijn cyclussen mooi regelmatig zijn en mijn mannetje alsmaar groter en groter wordt heb ik echt zoiets van kom maar op met een brusje 😊 we gaan binnenkort op vakantie en zal het nog een keertje aanboren hihi, het zal vast ook hier niet lang meer duren voor voordat we weer voor het eggie gaan 😊
Spirit schreef:@ Witchy: Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!! Klinkt gewoon alsof je zwanger bent!
En, een streep is een streep. Ik heb toen een cb digital test gedaan, dan weet je het meteen! Geen gedoe met streepjes. Anders moet inderdaad de streep na een paar dagen iets dikker zijn. Ik heb 1 keertje een vals positieve test gehad, maar dat streepje was echt zo dun dat je het al haast niet zag. Dit klinkt echt als een goeie streep hoor!!!!
@ Mutsie: haha, ja mijn rammelende eierstokken waren niet meer te houden;) DUs de knoop maar door gehakt, maar we doen het rustig aan. Zal toch wel niet zo snel gaan. Haha, dat gerammel bij jou nog wel een beetje te houden??
@ Koekie: GEfeliciteerd met je ongi;) Hopelijk de laatse keer!!!
Gelukkig gaat het al iets beter met je. Dan heb je wel heel leuk werk trouwens, dat je gewoon gaat wanneer je ziek bent!
Woensdag is de echo, maar waarschijnlijk niet gelijk de uitslag. gelukkig de echo wel vrij snel!
@ Madelief: Haha, en pasen duurt nog 2 weken;) Hopelijk vind je hem en kun je hem goed benutten:-D;)