Jee wat spannend nog tijger!!! Was de vruchtzak ook de goede grootte?? Ik hoop dat uk gewoon diep verstopt zit in de vruchtzak en dat jullie over een week of wat echt mogen gaan genieten!! Want jeetje meis wat gun ik dat jullie toch.
Weer een weekje in spanning dus.... dikke knuffel en ik blijf gewoon verder duimen
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
Hee er is weer wat gekletst hier 😊 Sophie fijn dat bij jou ook alles goed gaat. Logisch dat werken niet meer zo lekker gaat met zo'n drukke baby in je buik. Leuk dat jullie een zoon krijgen nu.
Tijger, wat een spanning toch keer op keer voor jou/jullie zeg!!! Pfffffc Hopelijk krijg je vandaag goed nieuws. Duim ook voor je!
7 kilo aankomen is echt niet veel hoor trouwens. Ik zit ook op 7 en de vk vond het erg netjes. Maak je dus geen zorgen. Het kindje begint ook steeds zwaarder te worden hè. Die van ons schatte ze al tegen de 3 kilo! Dan nog vruchtwater, liter bloed extra en de placenta en je zit zo al op 6 kilo extra gewicht.
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
7 kilo is idd niet veel hoor maar ik was 3 kilo in 4 weken tijd erbij dus dat ging wel heel snel ineens 😉 bij de vk zit ik trouwens op 9 kilo en hier thuis op 7.... maarja dat komt omdat ik thuis smorgens als ik wakker word weeg, en bij de vk is het vaak smiddags wanneer ik ook gegeten heb 😉