@ amore: boh om de 2 uur voeden. Dat is dan echt alleen maar voeden, voeden en nog eens voeden. Knap dat je t volhoud zeg!
@ Tammy: winkels verschillen heel erg. Vd is vrij klein, Hema ook wel. Prenatal valt sneller iets groter en h&m normaal. Ik vind h&m erg leuke kleertjes hebben voor meisjes. D draagt veel van de hm. Enige nadeel is (maar dat is op latere leeftijd) dat de meeste broeken zo kort zijn van boven. Heupbroeken voor zo'n kleintjes vind ik niet zo fijn. Merk voor baby's wat ik zelf heel fijn vind is bijv noppies, name iT. Die krijg je makkelijk aan. Ik heb ook wel eens wat gekocht bij de zeeman, maar vind t zelf niks voor baby's, werkt niet mee met aandoen. Zit vaker ook niet goed. Voor oudere kinderen is t wel oké. Heb afgelopen zomer wat jurkjes gekocht voor d en die zaten best goed.
@ hier: n doet t wel goed. Hij heeft wl z'n huilperiodes en dan weten we nog niet wat hij wilt. Meestal is dat 's morgens en later op de middag. Vaak lijkt het alsof hij weer honger heeft, dan lijkt t de zuigbehoefte. Of toch dat hij niet goed kan poepen misschien? Nee, hij wilt ff op de arm, dan toch weer niet. Zet m in de box, nee ff 5 min, wipper mwow. In bed, no way. Dus wat t nu precies is, geen idee. En wat hij nu precies wilt? Kan hem stilhouden op m'n arm met de speen erin, moet ik de speen ook nog tegenhouden anders valt hij er weer uit.....en dan valt hij uit eindelijk in slaap en dan denk ik leg m in de box en owee als ik opsta, boem ogen open.....gelukkig slaapt hij 's nachts nog redelijk goed. Hij krijgt nu 5x120 en 1x90. Dr Brown fles en voeding nutrilon forte. Twijfel soms om hem bijv iets meer te geven bij de fles die hij later op de middag krijgt, want hij lijkt zo hongerig dan. Maar ik wil hem ook niet teveel geven. Weet ook niet precies wat hij nu weegt, dus kan ook niks uitrekenen. Gewoon frustrerend soms als je niet weet wat t is. Een meisje hier nog rondlopen die ook haar aandacht wilt hebben, huishouden die ook gedaan moet worden en zelf ook wel 5 minuten voor jezelf wilt hebben. Zucht, ff zeuren hier. Het is gewoon zoveel makkelijker als hij een stuk ouder is. Weet natuurlijk niet hoe hij word. En de leeftijd die onze dochter heeft is ook erg pittig, maar ik weet wel wat ze wilt, heeft, doet. Baby is ook leuk. Lekker vasthouden, knuffelen, zien hoe ze langzaam proberen te ontdekken. Maar een gebruiksaanwijzing zou niet overbodige luxe zijn 😉 zo genoeg gezeurd.....