@adnil: lekker hoor!
Ik wil ook weer gaan sporten maar is een beetje lastig met een kleine die nog geen vast slaapritme heeft...
Tips?
karenOud lidBerichten: 114Lid sinds: 10 april 2013
adniL schreef:Ik weet het niet angel.. Je kan over 2 weken voor de zekerheid een testje doen. Of morgen naar de huisarts voor de morning afther pil. Je weet maar nooit.
Nic schreef:Vond t cb t niet zorgelijk dan?
Heb zelf nu ook dat t aankomen heel langzaam gaat. Lengte gaat wel als een idioot, wat dat betreft gaat ie jouw dame ruimschoots voorbij. Ben alleen bang dat hij te weinig voedingsstoffen binnen krijgt. Hier ook 120+4 en soms iets meer. En dat is voor zijn gewicht en leeftijd best weinig. Maar in verhouding met jouw dame valt t dus wel weer mee. Dus dat stemt me wel wat gerust.
Gelukkig wel een goed ritme ook hier. Dus wat dat betreft miets te klagen. Val alleen van t ene kwaaltje in t andere. Nu is t weer berg. En dat is niet erg maar bij hem is t gelijk weer extreem. Heeft zich tot bloedens toe flinke diepe krassen in zijn hoofd gekrabt. Het jeukt en doet pijn dus krijsen als een idioot. Hen t gevoel dat alle kleine kwaaltjes bij hem steeds in t extreme gaan. Wordt er best moedeloos van af en toe.