Ik vind hem gelijk aan die van gistermiddag...maar mn DA test geeft wel duidelijk roze streepje terwijl die eergister nog nega was... Ik ga vanmiddag de digi halen en die doe ik zaterdag of zondag. Ik durf er nog niet echt van uit te gaan dat ik zwanger ben....
MoortjeOud lidBerichten: 1.549Lid sinds: 8 november 2010
Maar je hebt nu zo vaak een streepje in beeld gekregen! Dat kan toch niet anders dan een zwangerschap zijn! Eén keer vals positief oke.... maar 3-4 keer?
maymarOud lidBerichten: 2.515Lid sinds: 28 september 2009
Heb nog es goed gekeken en vind idd je test van vandaag een fractie donkerder 😊 Tis iig goed teken dat die van de DA eergister nog negatief was en vandaag duidelijk roze streep geeft!!! De kv is lang niet meer wat het geweest is helaas
Ik hoop op een mooie digi test
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Oh Ruthje, wat spannend! Hoop zo voor je dat je nu nog een dikke 8 maanden zwanger blijft!! Zo frustrerend die streepjes, maar het mag nu zo onderhand wel eens.
Je bent overduidelijk zwanger. Bij die foto van kv zie je toch echt dat de onderste iets donkerder is. Nu ga ik kei hard hopen dat het ook allemaal goed mag blijven gaan tot 9 maanden. Vind het zelf gewoon spannend, voor jou!
Ik zie wel een licht verschil tussen die van gisteren en vandaag. Je HCG verdubbeld elke 2-3 dagen dus is niet raar dat het zo'n klein verschil is hoor (maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook allang al;-))
sasirOud lidBerichten: 269Lid sinds: 8 februari 2011
Ahh sorry hoor! elke keer als ik dit topic bekijk, kom ik op pagina 2 dus ik reageer elke keer op 'oud' nieuws! Ik ben benieuwd naar je digitale test!!!
djinnieOud lidBerichten: 2.029Lid sinds: 22 december 2010
Hoewel ze erg licht zijn, zie ik ook verschil in de testen en is die van de da duidelijker al. Die cb test met letters vond ik zelf ook altijd fijner, want dan is er minder tot geen twijfel. Spannend hoor, Ruthje.
BatiOud lidBerichten: 2.877Lid sinds: 19 juli 2009
JAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERDDDDDD!! Super gaaf!! Nu hopen dat de kleine spruit een maand of 8 blijft zitten 😃 Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?
huisje_boompje_beestjeOud lidBerichten: 4.392Lid sinds: 9 augustus 2010
Ruthje wat een geweldig nieuws. Dit is jullie zo van harte gegund. Ik ga keihard voor je duimen dat je over een maand of 8 een wonder in je armen mag houden.
Liefs Lucky
sasirOud lidBerichten: 269Lid sinds: 8 februari 2011
Heb de digi gedaan.....morgen zh bellen...dus dan test ik nog een keertje. Nieuws is al geland, maar vind het héél spannend allemaal hoor!!! Maar het voelt goed, ik voel me goed.
Had geslapen van 8-11...toen kopje thee gedronken. een keer geplast...en om 12u de kv test gedaan. Negatief...met heel veel fantasie een licht lijntje....snel naar winkel gegaan...thuis gekomen en weer geplast en de digi gedaan. Maar met 4w2dagen hoor je elk moment van de dag te kunnen testen lijkt me.
Kennelijk dus wel....test is echt nega. KV laat héél licht schaduwlijntje zien maar das alleen met veel fantasie. Kennelijk is het al afgebroken vlak na de posi test.
Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Met 4,2 is knaltest niet nodig. Maar het zou wel duidelijker moeten worden. Dus denk helaas herstelde ervan.. Maar wie weet toch verkeerde moment getest nu.. Zal morgenvroeg met ochtend urine test 2 proberen kijken wat er dan uitkomt.
Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Pffffff wat heb ik t met je te doen!!!!! Elke keer blij gemaakt worden en dan weer zo'n klap....... Wel fijn dat t ziekenhuis meteen bloed wilde prikken...
Wat kut weer meid. Maar het betekend wel dat de manier van zwanger worden nu wel werkt. Dus hopelijk snel weer door? Of willen jullie eerst rust inlassen? Hoop voor jullie dat het snel afkomt. Als het dan toch mis is dan kan het beter snel weg zijn lijkt mij?
Heel veel sterke in ieder geval!
Ach...weet je....mss stom hoor maar het begint zelfs te wennen. Ik kan nu normaal functioneren terwijl ik de eerste paar keren helemaal van de mik was. Nu komt de klap straks ook wel...maar ach het was te verwachten. Wij hebben nooit geluk...
myka27Oud lidBerichten: 2.885Lid sinds: 16 januari 2012