@ang en angelina spannend duim voor jullie
Hier klussen we vrolijk door! Klusser de klusser de klus (voel me net klus van kabouter plop :p)
Marloesje24Oud lidBerichten: 2.514Lid sinds: 28 maart 2011
loes22 schreef: Ik hoop dat er snel achterhaald wordt waar hij precies last van heeft en dat die medicijnen achterwege gelaten kunnen worden, want hierdoor heeft hij wel minder zijn.
Amber schreef:Hoi meidenmoet zijn he ang ipv het angst sorry....
Het Angst balen zeg v je 😞 echt klote...snap je gevoel helemaal!!
@marloesje, mag ik vragen waarom jij nu al begint met testen?? Als je ovu pas over een dag of 7 is? Ik gebruik alleen in dat weekend m'n ovu( kan de klok er op gelijk zetten) dus meestal start ik vrijdag met testen...is tie dan positief dan test ik niet meer....lijkt me zo verwarrend hoe jij het doet ook v je eigen gemoedsrust
Hier is het weer raar, lijkt me echt waanzinnig vreemd te voelen, hormonen gieren door m'n lijf, krijg wat steken in borsten maar niet continu, opgeblazen gevoel, rare steekjes in buik, gister smaakte de wijn en de sigaret niet .....ik weet t niet meer hoor!!we wachten maar weer af, ben bang dat ik gigantisch in de mailing word genomen door m'n lichaam maar toch zegt iets me dat er iets aan de hand is....soms denk ik ook dat dat komt omdat je t zo graag wil :(
Amber schreef:Meiden....ik heb een early gekocht en gedaan, tis alleen zo dat met een cyclus van 27 a 28 dgn dat je de early wel kan doen maar de uitslag is dan 46% betrouwbaar....heel vreemd is er een donkere achtergrond niet Omo wit maar ook geen streepje 😞 maar op die andere vanmorgen wel, ondanks dat het in de verte was!!! De test van vanmorgen kan ik niet op de foto zetten aangezien het streepje te ver weg is. En ik had inmiddels ook al 3 x geplast vanmorgen dus dit was de 4 x urine
En nu...?? VAAG ALLEMAAL HOOR :(