Marloesje24Oud lidBerichten: 2.514Lid sinds: 28 maart 2011
Heb je ff geholpen amber 😉
Marloesje24 schreef:@amber er moest nog n haakje voor de eerste img ;)
Amber schreef:He meiden ik blijf wel meelezen hoor met jullie, maar ga wat actiever op t zwanger in sept forum mee praten!!
Ik wens jullie allen heeeeeeeel veeeeel suc6 ik duim gewoon hard door v jullie en we houden contact hoor heel veel liefs Amber xxxx
Amber schreef:Goedemorgen dames
😊 nou t besef is er dan wel en dan niet, loop wel te smilen continu werd al glimlachend wakker hahahaha
Heb me net aangemeld bij moeders voor moeders!!
Word teruggebeld door zo'n vrouw die dan thuis komt bij je, dus ben benieuwd!! Vind het wel belangrijk zoiets hebben nl best wel wat in onze vriendenkring meegemaakt van dat soort ellende en nog, en dan wij nu zomaar zwanger, wat voel je je dan dankbaar!!
Vanmorgen met de ochtendtreinen nog zo'n kV test gedaan maar de t is echt hoor hihi de streep word steeds donkerder :)
Amber schreef:Ooh Marloesje dat kan wel duiden op een teken hoor, ik had de laatste keer zoooo last van m'n eisprong Pfff werd ni goed, niet met het klussen maar wel tijdens het weekend v ei allemaal krampen en vreselijk veel slijm, en dat is wel het juiste ei geworden hiihihihi blijkt nu 😉 we duimen hard door v jullie ...deal, we zijn allemaal zwanger tijdens Pasen?!? Hahahaha...
@Bregje, ik heb wel extreem last van moeheid, maar dat had ik al een week, kan duiden op de zwangerschap maar vergeet niet dat we ook hele rare dagen achter de rug hebben natuurlijk 😉 ....vanmorgen even blijven liggen ivm zeurderig gevoel in maag maar niet echt misselijk ofzo...althans nog niet, het is zooooo pril natuurlijk, er kan nog van alles gebeuren 😉
M'n moeder was zoooooooo blij, aangezien mannetje weg is dit weekend, met de voetbal, hebben we gisterochtend na de test, m'n mams uit bed gebeld en de telefoon op luidspreker gezet en in koor zeiden we dat we papa en mama worden dus zij (in korte tijd ) weer oma ...nou daar kwamen de tranen hoor 😊 nu morgen of maandag aan broer en zus met aanhang vertellen en onze goede vrienden, pfffff moeilijk hoor je mond houden, je zou het wel vd daken willen schreeuwen.
M'n vriendin Appte net naar me of ik al getest had of dat de ongi door was gekomen, heb met leugentje om eigen bestwil maar gezegd dat testen niet nodig was!! Zij helemaal balen v ons en hele teksten sturen van volgende ronde nieuwe kans enz enz ...blijkt vd week als we t gaan vertellen dat ik keihard heb zitten liegen tegen dr 😉 maar ja vh goede doel hihihi