Sophie schreef:Ik denk het wel! Woensdagochtend dan, aangezien het vroeg is lijkt ochtend wel het slimst!
Ik heb/had kwaaltjes... Maandag sterk verhoogd libido, en vanaf dinsdag erg gevoelige borsten en kramp. Gevoelige borsten nu zo goed als weg, en alleen af en toe vreemde steken in buik. Op internet kwam ik tegen dat veel vrouwen na hun eisprong gevoelige borsten hebben. Ik dacht al dat ik maandag mijn eisprong had, en dat bevestigd mijn vermoeden 😊 Een eventuele innesteling zou dan vandaag of morgen zijn (genoeg geklust vlak voor en na maandag :-)) dus dan is zou de vroege test woensdag al positief moeten zijn. En anders... Begin ik met temperaturen!
Dit zijn mijn kwaaltjes. Oh geweldig, mijn man heeft ook heel lang bij Defensie gewerkt. Nu heeft hij een andere baan, maar nog steeds veel weg.. Ik hoop zo dat het nu al raak is, aangezien ik wel kan weten wanneer mijn eisprong is, maar als hij dan weg is wordt het een beetje lastig 😉 Helaas is niet elke cyclus 28 dagen, dus de eerste keer zal even afwachten zijn. Weet je wanneer je eisprong was? Of schat je die o.b.v. cyclus van 28 dagen?
Die banner kun je maken door op een van onze te klikken, en dan kom je op een site terecht waar je zelf een kunt maken. Als je klaar bent krijg je twee links, een van die twee moet je in je handtekening plakken (via gebruikersinstellingen). Ik weet even niet welke link het was, gewoon allebei proberen en via voorbeeld kijken of het werkt!