Sophie schreef:Mja, voorlopig ben ik er heel nuchter onder. Het is vooral het verwerken van de teleurstelling, je gaat je in een paar weken zo instellen op een kindje in oktober.. Ik denk dat de mk is begonnen / gaat beginnen!! Om maar even een vies verhaal te vertellen 😛 Vandaag had ik weer een roze veegje op het toilet, maar echt maar heel vaag. Maar niet veel later ging ik zitten, en voel ik een enorme steek daar beneden... Dus gewapend met een tampon (was gewoon aan het werk) naar het toilet. Daar heb ik even gevoeld, en ik meende te voelen dat mijn baarmoeder een beetje open staat!!! En toen ik mijn vinger afveegde was het toiletpapier roze.. Dus snel een tampon erin, en weer aan het werk. (en de handjes gewassen natuurlijk :P) Net tampon verschoond, en die was bruinig. Niet super donker, maar er komt dus wel al iets los. En nu ook krampen, dus het komt eraan.
Klinkt misschien super stom, maar ik ben echt heel blij dat het gaat gebeuren, dan ben ik er maar van af... Morgen snel de gyn bellen voor overleg, want ik denk dat ik donderdag dan maar niet ga, en een afspraak bij de vk maak als het "klaar" is. Dat was ook de normale weg geweest, als ik geen afspraak had gemaakt.
Marloes, balen zeg!! Wel vreemd na je positieve testen??? Weet je zeker dat het doorzet? En dan lees ik tussendoor dat het weer weg is.. Pfoe jij blijft maar in onzekerheid zitten zeg 😞
Ik heb me nu weer voorgenomen om géén testen te doen voor nod... Maarja, dat is makkelijk gezegd aangezien mijn cyclus redelijk regelmatig was... Dat zal nu wel anders zijn de eerste ronde weer. Denk gewoon maar vanaf dag 31 na de mk even geen alcohol meer en om de paar dagen een test... Tot de rode duivels er zijn natuurlijk...
Meid ik hoop dat het snel op gang komt..
Dat wachten is helemaal niks!
Ik roep ook steeds eigenwijs geen testen te doen voor m'n NOD maar kan het gewoon niet latennn.
Mijn nieuwsgierigheid is gewoon te groot!