@ang ik wel en m'n bmm is zacht en open.. Alleen m'n ovu test niet overtuigend knal.. Maar heb dat de laatste rondes eigenlijk al zo... Ga maar van m'n lichaam uit! Kijken of m'n temp ook stijgt dan is t duidelijk
Mij23Oud lidBerichten: 346Lid sinds: 19 september 2012
Ben ik ook weer is ff! Jullie allemaal druk met het spotten van het ei enzo geloofk 😉
@ Hier, helaas op non actief 😢 baal er zo van.. Heb nog steeds bloedverlies en mn HCG blijft hoog, dus we kunnen nog niet verder! Volgens de gync. kan het zeker nog 1 tot 2 maanden duren voordat mn lichaam weer een beetje op orde is, hij zei misschien over 3 weken weer is HCG prikken? Wilde echo, maar vond hij onnodig omdat ik nog maar pril zwanger was en ze dan toch niks doen! Maar ik wil weten wat er nog zit en wat me nog te wachten staat, grr heel irritant!
LelleOud lidBerichten: 495Lid sinds: 31 oktober 2013
Wat frustrerend mij ! Ik vind het stom dat ze niet nog een echo wilden maken. Ik hoop voor je dat het snel klaar is en dat je het kunt afsluiten/ een plekje kan geven en dan verder kunt. Dikke knuf
Ang30Oud lidBerichten: 319Lid sinds: 24 oktober 2013
Leuk van die artsen die zeggen dat iets "niet nodig" is, tot dat ze het zelf meemaken...pffff
Ik moest vandaag invallen. Werd daar mega ongesteld, wel fijn dat het is doorgebroken als t er dan toch aan zit te komen.... maar moet wel zeggen dat ik enorm baal pfff.... het duurt lang.
@mij balen zeg!!! als je er geen goed gevoel bij hebt gewoon aandringen voor een echo hoor.. @ang fijn dat je lekker aan t werk kunt. wel rot dat net op zo'n dag je ongi dan zo door komt 😞 @lele haha zo'n vreetbui hebben we allemaal wel eens toch! ik geef er ool altijd lekker aan toe! @hier; he he.. positieve ovu test vandaag! positiever zal ie niet worden denk ik.. maar zit nu in dubio. we hebben de hele cyclus lang om de dag geklust. gisteren ook. maar dat was ff snel, allebei moe dus was niet heel spectaculair.. ben bang dat dit dan niet zo'n goeie vrijpartij was voor de bevruchting.. of is dat onzin? heb t ooit ergens gelezen.. morgen moet ik de hele dag werken van 08.30-20.30 en kan daar ondertussen geen ovulatie test doen. Doe er vanavond nog een en dan pas weer morgen avond. maar wat is wijsheid..? vanavond nog een keer klussen..? of toch gewoon morgen?
Marloesje24Oud lidBerichten: 2.514Lid sinds: 28 maart 2011
@loes volgens mij moet dat niks uit maken hoor als t nie spectAculair is.. De zaadjes zullen niet enthousiaster zijn dan bij wel een spectaculaire klus 😉 Ik zou vanavond klussen..
Loed het is wel beter als het een goede vrijpartij is. als een vrouw een orgasme heeft dat zorgt ervoor dat de zaadjes gemakkelijker binnenkomen. Maar er zijn heel wat vrouwen die niet eens een orgasme kunnen krijgen en die raken ook zwanger.
Ff een testje gedaan door omstandigheden 1 gekregen haha. er lijkt een tuur plusje te komen
oke bedankt voor jullie advies dames! haha marloesje ja dat lijkt mij ook niet echt maar heb t wel ooit gelezen! maarja je moet natuurlijk niet alles geloven wat je leest.. denk dat mn eisprong vrijdag zal zijn want gisterenavond een ovu test gedaan en toen was ie nog niet donker en nu echt knal! we gaan er vanavond dan een leuk avondje van maken.. ben vrij vandaag dus kan ervoor zorgen dat ik er tiptop uit zie dat maakt het voor manlief ook nog leuker he 😉 @lelle op welke cyclusdag zit je nu?
loes22Oud lidBerichten: 791Lid sinds: 23 oktober 2013
@Lelle, ik lijk ook iets te zien, kan jij niet het ongeluks gedoe hier even doorbreken met wat positiefs? @Loes, maak je maar extra mooi, veel klusplezier! Ik heb wel gelezen dat goede seks kan helpen. @Marloes jij al op t bankje? @Hier, gisteren gebeld door een vriendin, ze is zwanger van de tweede. Blij voor hun, maar het zijn er nu zoveel.
jaaa heel goed plan marloesje! hier een geluksmomentje.. baas belde dat ik morgen later mag beginnen als ik wil, want t is rustig.. dusss helemaal top natuurlijk want nu kunnen we morgenochtend aan de klus 😊 dat schijnt goed te zijn, s' ochtends. enn ik kan nog ff een ovu testje doen voordat ik moet beginnen. Da's ook mooi. t is tijd voor geluk hier, dus ik dacht ik meld t ff. 😉 good night ladies!
Tja ben ook beetje te vroeg geweest met testen het is niet de eerste keer dat ik een tuurstreep heb op een test en vervolgens ongi word daardoor beetje huiverig om weer te testen. Dus stel het testen maar even uit
Nou meiden, Gent belde net terug. Alles wijst op een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Word morgen vroeg verwacht in het ziekenhuis, gaan ze het vruchtje opzoeken en krijg ik radioactieve stof ingespoten? (zelfde als bij chemotherapie had ze het over?) En prik in mn bil waar ik flink ziek van kan worden Moet tijdje ter observatie blijven... Alst goed is geen nacht! Zie je wel, wist wel dat het niet goed zat...
@ang ja dat was inderdaad een heerlijke mee valler! we hebben geklust en ik ben zeker een half uur- 3 kwartier blijven liggen, en pas na 2u gaan plassen.. heb t zo lang mogelijk opgehouden hihi dus qua klussen moeten we nu wel goed zitten. hoop dat het nu mag lukken. net nog een ovu test gedaan en dat was wederom een knaller! ik heb nog maar een ovu testje over die is voor morgen. overmorgen nog voor de zekerheid een keer klussen en dan afwachten.. @lelle knap dat je je hebt weten te bedwingen maar snap ook wel dat je bang bent voor teleurstelling! @mij jeeeetje wat ontzettend rot zeg 😞 je gevoel was dus inderdaad echt goed. heel veel succes en sterkte morgen!! ik zal aan je denken..klinkt miss gek want ik ken je niet echt, maar toch ga je na al dat geklets echt meeleven met de dames hierzo vind ik!
@MIJ oh meid toch zo zie je maar je gevoel heb je niet voor niets.. heftig hoor.. en wat doet die vloeistof dan? Heel veel succes/sterkte!!! Knuffel!!!@@loes nou dat moet goed komen dan 😉 @lelle hopelijk een deze dagen een knal test voor je!!!! @ang ronde tien... pff mag nu onder hand wel!!!
@marloesje als je twijfelt is t goed om door te klussen. zo vervelend is t nu ook weer niet 😉 alhoewel ik nu toch wel last begin te krijgen daar beneden na de hele maand om de dag klussen. Hier echt heel zeker mn ei gevonden want mn ovu test van net is toch wel lichter dan die van gisteren. ik heb ze net met elkaar vergeleken en toen zag ik dat ie van gisteren toch meer knalde. en vandaag bij en na t klussen steekjes in mn onderbuik. dus kan niet missen! maar we willen wel gewoon tot aan nod nog een beetje regelmatig klussen ook gewoon voor de zekerheid.. we willen echt geen kansen laten schieten!!
@loes alle symptomen wijzen er bij mij op; zachte en open bmm zaterdag en zondag.. Veel cervix slijm en gevoelig tijdens t klussen... Alleen m'n ovu is niet knal geweest... Tja m'n lichaam dan geloven of m'n ovu ?
Streepjes waren even donker in t echt..
@marloesje bij iedereen zijn de ovu testen anders.. ik heb altijd een goed zichtbaar streepje de hele cyclus door en bij mij is ie echt knallll en super donker bij mn ei. maar bij sommige vrouwen is ie positief bij een even donker resultaat als de test streep.. hoe is dat normaal bij jou? als dit de donkerste test van al je testen die je gedaan hebt gedurende de cylcus? want dan denk ik wel dat je je ei hebt gehad, in combinatie met de symptomen die je zegt!
Ik denk dat ik ervanuit ga dattie nog komen moet en door klus.. Als ik over 11 dagen nog geen knaller heb of ongi ben.. Doe in n zw test en ondertussen ga ik door met ovu testen...
denk dat je per cyclus moet kijken? maar dat weet ik ook niet zeker. voor alle zekerheid dan toch gewoon doen wat jullie al doen; doorklussen. en wat je zegt, het maakt je test drang misschien wel wat minder haha das mooi meegenomen! ik wil pas echt na nod gaan testen...
Ik zeg dat elke x weer.. Maar na eisprong en als m'n nod nadert wordt t moeilijker.. ! We zitten ong gelijk qua nod! (Als m'n ei klopt) Ja t maakt de drang minder bij mij nu! Scheelt wel 😉
ik zeg dat nu ook wel zo maar het wordt ook moeilijk als de nod dichterbij komt hoor! vooral als ik testen in huis heb (zoals nu) haha! ik zet mn nod op 23 april.. dus paar daagjes na jou. spannend! hoop dat ik jou mag volgen met een positieve zw test!!!
We gaan gewoon samen .. ! Haha! Op internet staat idd ook dat de donkerste je piek is.. Ook Daar staat ; stel je had 2 uur ervoor wel Een knaller.. De intensiteit kan wel al weer wat afgenomen zijn toen ik testte! We gaan t zien
@marloesje ja wie weet.. t zou natuurlijk wel kunnen. maaarr als je zwanger bent en je ei is dus al wel geweest vorige week, kan ie ook donker worden he! hoop op t laatste voor je!
owhnee dat zou echt te snel zijn. nouja de tijd zal t leren dan. pff ik vind t wachtbankje nu al niks meer! zou fijn zijn als je gewoon al 1 dag na je eisprong zou kunnen testen he! maarja haha zo gaat t helaas niet! ben vanochtend super misselijk wakker geworden en heb gedroomd dat ik een positieve test in handen had. dus t zit alweer tussen mn oren die misselijkheid! kan t niet uit mn hoofd krijgen..maar ja dat zullen jullie allemaal wel hebben. de wens is immers zo groot he!!
SophieOud lidBerichten: 408Lid sinds: 30 september 2013
HOe is het hier?? Mij, wat *** zeg.... Hoe is het vandaag gegaan?? Hoop voor je dat het mee is gevallen en je alweer thuis bent!
Lelle, nog getest?? Tuurstreepje toch???
Ik heb deze week wel ergens getest, maar weet eerlijk gezegd niet meer welke dag. VOlgens mij afgelopen zondag, omo-wit. Wat op zich wel fijn is, omdat dus alle "oude" hcg in elk geval weg is! Verder nog niets nieuws, nog steeds geen vruchtbaar slijm, en temp gaat alle kanten op. Ik heb zelf het gevoel dat mijn ei in elk geval eerder is geweest, en heb stiekem ook het gevoel dat het raak is. Geen symptomen verder, maar gewoon zo'n gevoel. Maar ik vrees dat dat gewoon de hoop is 😉 Ik ga morgen in elk geval weer testen! Verder nog geen verlies... Geen bloed is moed 😛
Hier ff kort bericht van mij...ze konden het vruchtje niet vinden, maar zit wel op een plek waar het niet hoort :-(. Omdat mn HCG niet hoger dan 190 is geweest is het waarsch erg klein. Heb nu een methotrexaat injectie gekregen (chemoshot) wat ervoor zorgt dat het vruchtje afsterft! Dus de behandeling is vandaag meegevallen. Nu wel wat misselijk en diarree van die troep, kan flink bijwerkingen geven. Spoten het ook in met mondkapje op! En wat heeeel heeeel jammer en grote teleurstelling is, is dat ik door die chemische stoffen ruim drie maanden niet zwanger mag worden 😞 :-(
@sophie oke spannend! zou geweldig zijn als je gevoel echt klopt! hou je ons op de hoogte morgen? @mij oooo wat ontzettend kl*** ik vind het echt erg voor jullie!! hou je taai... sterkte!!
Mij, "fijn" dat het is meegevallen, maar wel ontzettend *** dat ze je zo'n rommel hebben gegeven, en dat je 3 maanden moet wachten nu 😞 Ik merk zelf eigenlijk nu pas een soort berusting na de mk, dat ik denk "het hoeft niet meteen, het komt zoals het komt" terwijl ik de afgelopen maand alleen maar dacht "ik wil het nuuuuuu" Dus ik hoop dat jij die rust ook snell hebt, en dat die 3 maanden omvliegen. En daarnaast... De zomer komt eraan, ik vind het ook niet erg om die lekker door te komen met wat festivals en wat wijntjes en sangria!!! (daar houd ik me nu maar aan vast) want...
Ik heb omo-wit getest vandaag... Inmiddels dag 33 van de cyclus, maar wie weet word ik vandaag ongesteld. Mijn cyclus was rond de 32 voor de mk. Toen ik zwanger was, testte ik ook pas op dag 36 positief.. Irritant! Ik wacht komende week in elk geval af, mocht ik donderdag nog niet ongesteld zijn, dan test ik vrijdag (ivm een wijntje 's avonds).
Dus het wachten gaat gewoon door. Ach, het zou ook wel erg snel raak zijn, meteen de 1e keer na de mk. Dus laat die rode duivels maar komen, dan hoop ik weer een normale cyclus te hebben!
@sophie duim voor je meid! Hier net weer ff een ovu gedaan.. M'n test loopt echt op nu.. Had een action gedaan en zo donker heb ik m vd action nog nie gehad.. Test dus ff door nog;
Je had toch vorige week aan de hand van lichaamssignalen je ei gevonden ? of heb ik het helemaal mis ?
tja ik weet niet of je aan de hand van je vorige cyclus je nod kan bepalen. Omdat het aanzienlijk korter is dan de rest. Bedoel het niet negatief hoor 😊 Ik zit namelijk met hetzelfde vorige was ook een stuk korter dan de rest. zit nu op dag 24
@marloesje ik zie niks maar op een foto ziet het er vaak onduidelijker uit dan in t echt.. @hier het hele circus van de vorige ronde begint hier opnieuw.. puisten schieten weer als paddestoelen uit de grond op mn gezicht, mn tepels doen weer erg zeer en beginnen dik en donkerder te worden, heb een ongi gevoel in mn onderbuik en lage rugpijn. pff en het is pas 3 dagen na positieve ovu test dus ik moet nog zolang wachten voordat ik kan testen.. de vorige ronde kreeg ik deze klachten pas na het bloedverlies.. nu al wel erg snel.. heb net gauw bij action ff zw testen mee genomen.. vind t fijn om ze alvast in huis te hebben.
@lelle ja .. Gok dat t daar weg komt.. Zal morgen nog is een testje doen.. Had nu net nog Een test gedaan met urine die al meer dan een uur stond en die was negatief
ja goed om dat te doen dan kan je je ei niet missen! hier vanavond ook weer voor de zekerheid ookal is mn ei wel al geweest! herkent iemand van jullie wittige vlekjes in de topjes van de tepel? heb dit nog nooit eerder gehad.. en nu is het ineens zo + dat pijnlijke..
ja dat is ook zo.. maar ik vind t toch weer steken.. maar goed hopelijk over een kleine 2 weken zelf ook een positieve test in handen..? voel vanalles in mn lichaam maar ja dat was vorige ronde ook dus dat wil niet veel zeggen. hoe is t met jou lelle?