Bregje, ik sluit me helemaal bij je aan! Leuk zo'n vroege test, maar als die negatief is, gaan we inderdaad massaal zoeken naar excuses waarom we toch nog zwanger zouden kunnen zijn... Maar goed, als er dan een streepje verschijnt dan zegt het wel degelijk dat je wél zwanger bent. En aangezien we daar natuurlijk op hopen...
Ik ben zelf iemand die vrij snel obsessief met dingen bezig is, en dus ook nu met zwanger (proberen te) worden. Gelukkig merk ik dat het nu bij ronde 2 al wel wat minder is dan ronde 1. Ik heb mijn ei denk ik op 1 november gehad, dus nod is vrijdag of zaterdag. Tot nu toe nog geen sterke testdrang. Ik voel ook helemaal niets, dus mijn man was al teleurgesteld... Tot ik droog opmerkte dat ik de vorige keer vanalles voelde, en het niet raak was... Dus het wilt niets zeggen! Ik heb vandaag wel nieuwe testen besteld, en ook meteen hele gevoelige.
http://www.zwangerenkids.nl/Webwinkel-Product-3939713/3-(+-3-GRATIS)-uiterst-gevoelige-zwangerschapstesten-midstream.htmlEerst dacht ik: mooi, morgen testen. Las al een opmerking van iemand die 's middags nieuwe testen zou krijgen, en 's ochtends haar urine had opgevangen en bewaard, zodat ze toch met ochtendurine een test kon doen (was dat hier? Ik weet het niet meer...) Dat ga ik in elk geval niet doen 😉 Dus woensdag kan ik testen, en ik gok dat ik het dan ook wel zal doen. Deze testen waren nu in elk geval goedkoop, 6 voor € 9,- inclusief verzendkosten, dus dat scheelt ook weer in de portemonnee ten opzichte van de kruidvat testen!