Hee dames!
Door een aantal benadert via pb/fb over hoe het gaat. Geen zorgen hoor dames, met de kleine gaat alles goed 😉 Alleen een erg drukke hectische periode achter de rug (zoontje flink ziek geweest, veeeeeel gewerkt en we zijn stappen aan het ondernemen voor het verkopen van ons huis). Energie peil is erg laag op het moment.. Maar, zoals gezegd: de kleine doet het hartstikke goed! Afgelopen Dinsdag een echo gehad en heb een filmpje gemaakt.. Zal de link hieronder ff plaatsen 😊
Maantje, ik snap dat dus echt niet als mensen drinken tijdens hun zwangerschap! Ik ben sowieso al geen drinker (enkel met heel warm weer eens een Jillz ofzo) maar weet ook uit ervaring hoe drankgebruik tijdens de zwangerschap kan aflopen.
Dames, wat fijn dat jullie echo's allemaal goed waren! Op het vorige uitgerekend bankje waar ik zat vielen helaas toch nog veel meiden af. Dit is ons gelukkig bespaard gebleven tot nu toe.
Eten, ben niet zo van de rauwe producten, maar lekker leverpastei op brood of filet op een toastje.. mmmm, die mis ik nu soms wel hoor 😊
Puk, idd, we hebben het gisteravond op fb gezet! Al zoveel leuke reacties gehad 😃 De naasten hebben we uiteraard persoonlijk ingelicht 😃 Spannend hoor om het dit weekend te gaan vertellen!
Enne, beterschap!
Kwaaltjes, daar valt idd niks over te zeggen.. Heb ze de eerste 3 weken gehad en daarna trok het grootste gedeelte wel weg. Maar alles gaat nog steeds goed!
Druifje, heftige bevalling hoor! Realiseer me des te meer dat ik in mijn handjes mag knijpen met mijn bevalling. (15:45 braken vliezen out of the blue, 1,5 uur later begonnen de weeen, 19:45 volledige ontsluiting en 20:26 is mn zoontje geboren na een knip).
Hoe kijk je nu tegen de komende bevalling aan?
Wat super dat jullie allemaal zo lang bv hebben gegeven! Hier helaas na 8 weken verplicht moeten stoppen. Veel moeite mee gehad, maar uiteindelijk was dit het beste voor mijn zoontje. Wil het nu wel weer gaan proberen 😊
Hieronder het filmpje van onze druktemaker!
http://www.youtube.com/watch?v=S5GxCF6HW1Q