Sorry 1e keer ging er iets fout! Tweede lijstje is iets beter, kreeg alleen het tweede gedeelte er niet meer onder!
Iemand die hier handig mee is haha?
Daantje91Oud lidBerichten: 59Lid sinds: 5 februari 2014
supermama schreef:Gefeliciteerd met je dochter MG
En alvast veel plezier morgen.
Welke vragen stel je allemaal aan de directeur van de school?
Wij moeten er ook over een half jaar eens naar gaan kijken. Maar heb geen idee.
Hier vanavond lekker wezen eten met mijn ouders.
Nu heerlijk op de bank.
Renee schreef:Gek he als je dan je "klachten" terug kijkt... ik gebruik zelf de app womenlog ben er erg blij mee!!
Mama-1983 schreef:Ik gebruik ook een app zo fijn!
Daar kwam ik achter dat ik 2x vruchtbaar slijm had de eerste keer stelde blijkbaar niks voor want ik ben nu nog steeds niet ongi en ook niet zwanger hopelijk was de ei dan rond de 31ste en word ik volgend weekend ongi of test ik positief.... Na die vruchtbare slijm ben ik namelijk al een week zo goed als droog hihihi.
Ik ga van het positieve uit! Ander rond de 17de maar even langs de huisarts
MG1981 schreef:Hier nog steeds veel last van witte vloed, wat niet verminderd is.
Ik ga de 21e na huisarts als ik dan nog niks weet.
mijke schreef:Is de app die jullie hebben in t Nederlands ??
Ik wil t eindelijk ook allemaal wel ergens bij houden. . .
Log me nu telkens paar keer per dag in hier om me ticker te bekijken.
Niet dat er wat verandert maar goed. ..
mijke schreef:Is de app die jullie hebben in t Nederlands ??
Ik wil t eindelijk ook allemaal wel ergens bij houden. . .
Log me nu telkens paar keer per dag in hier om me ticker te bekijken.
Niet dat er wat verandert maar goed. ..
Mama-1983 schreef:Ik had echt veel rauw eiwit slijm toen een dag of 3 hihihi en mega zin om te klussen....
Blijf hopen dat ik volgend weekend meer weet.
Wel lastig hè! Wa denk jij dat de huisarts zal zeggen?
Heb het idee dat ik dan toch naar huis gestuurd word met van, wacht nog maar even een paar maanden af......
MG1981 schreef:Ik denk dat ze mij wel serieus neemt als ze Nasr m'n geschiedenis kijkt.
Maar idd het zou kunnen dat we moeten wachten,
Ik zit op dag 34 na verwijdering spiraal en vermoed de 14e jan m'n ongi licht gehad te hebben.
MG1981 schreef:Ik gebruik die van period tracker.
Waar ik dus notities in heb staan en zodoende alles bij kan houden.
Mama-1983 schreef:dat is zeer netjes.
Ze zeggen meestal dat je je langste cyclus mag aanhouden om te testen. dus je kan op dag 29 best een test wagen hoor
mijke schreef:Ik had ff niks te doen dus app is geïnstalleerd, ziet er idd heel handig uit !!
En mn nod is toch dagje eerder 😊
Rugpijn weer weg, dus hartslag weer wat na beneden ; p
mijke schreef:Oh lijkt mij idd heel spannend school uitkiezen.
Maar moet dat al zo vroeg ??
Renee schreef:Ik heb inderdaad de 29e getest maar was neg. Helaas!
Heb ook erg last van mijn rug gehad maar verder niets.. wil nu volgende week nog een x testen als er in de tussentijd niets in gebeurd.
Al voelt het niet dat er snel iets gaat gebeuren normaal krijg ik echt krampen als mijn menstruatie eraan zit te komen..
Als de test neg is dan kan ik toch aanhouden dat ik dit x een langere cyclus heb?
Mama-1983 schreef:wij hadden vorige week ook een rondleiding op een basisschool voor ons zoontje en dat was heel fijn!
ze raden bij ons ook aan om dit optijd te regelen dus dat hebben we dan ook maar gedaan..
Wat fijn dat je ongi eraan komt MG1981 dan ben je toch weer een stapje verder :-)
MG1981 schreef:Even een hele rare vraag, "word je jankerig tijdens je ongi?"?
Ik lees nu een boek 'm'n kind gaat naar school' en moet soms m'n tranen in houden om niks HELP
mijke schreef:Ik ben rond mijn ongi wel meer emo
Maar als ik niet lekker in mn vel zit zowiezo wel.
Ben ook vooral heel chagho als ik net n ongesteld ben.
En op mijn werk moet ik dan gewoon aardig blijven dus dan heeft mn vriend het exta zwaar.
Maar is meestal maar 1 dag !
Kun je een innesteling voelen als n soort kramp ?
Mama-1983 schreef:Hier weer een emotioneel bui 😞
Kom net thuis zit die lieve kleine schat opschoot en moest ik huilen, ben maar snel even naar boven gegaan en de kleine bij papa opschoot gezet, hopelijk merkte hij er niets van 😞
Op het moment ben ik op het werk ook aan het opbouwen nadat ik er een halfjaar tussenuit geweest ben... Ik had enorm stress.
Gelukkig ging het een heel stuk beter maar nu ik al best veel uren draai merk ik dat het toch best zwaar is! Misschien komen mijn huilbuien daar ook wel van.
MG1981 schreef:Ken het meis, vorig jaar rond deze tijd was ik herstellende van een burn out.
Het kunnen idd na weeën zijn van je stress
Sterkte
Renee schreef:Ik zit net ook m'n app terug te kijken maar heb na mijn ei echt erge lage rugpijn gehad kan dit met een evt innesteling te maken hebben?
MG1981 schreef:Nou dat was ???
1 x naar de wc met licht bruine afscheiding en that's it ... 😞
Maar even kijken wat me morgen te wachten staat.
Doglover schreef:Hoi Dames!!
Ook ik ben een tijdje hier niet meer komen lezen... Ik moest he voor mezelf doen want ik was er teveel mee bezig :).
Ondertussen ben ik ook opgestart als zelfstandige in bijberoep, als uitlaatservice voor honden en oppas van huisdieren aan huis dus weer iets om mij gedachten op te kunnen zetten.
Ik zit inmiddelds enkele dagen in mijn vruchtbare periode, normaal zou ik zaterdag ergens mijn eisprong gehad hebben, maar ik heb niets gevoelt. Alle kwaaltjes die ik de eerste ronde ervaarde heb ik nu nog niets van waargenomen, maar ook echt niets... toch ook wel zeer raar 😊
Wij zijn sinds donderdag om te dag aan het klussen :)
Mama-1983 schreef:Dames even een gek vraagje :oops: ik heb al een paar dagen opeens last van stijve tepels zonder daar een rede voor is.
Herkend iemand dit?? Ik heb dit echt nog nooit zo erg gehad Hahaha
Sapphire schreef:Heb dat nu ook en ik heb 19 jaar geleden een borst verkleining gehad dus het gevoel in mijn tepels was er al bijna niet maar nu! Kleding doet al pijn! En zo koud is het nu ook niet 😉 haha. Denk dat het erbij hoort
mijke schreef:IK ga morgen testen (volgends mij zeg ik dat om de dag, maar goed )
Met n 2 voor 5,- test van de KV
is n symbolische datum morgen, dus ik hoop dat dat helpt...
Ik heb wel steeds pijn in mn onderrug, dus hoop niet dat dat door n menstruatie komt
Maar ik zou ook niet weten waar t anders vandaan moet komen. PF
Tijd ff n weekje voorruit spoelen lijkt me op dit moment echt ideaal
mijke schreef:Morgen ga ik testen...
Ben dr ook veel te veel mee bezig, maar hier kun je het iig delen.
Bij mensen die er niet mee bezig zijn is t alleen maar gezeur.
Bij andere denk ik zelf ook altijd realex en wacht rustig 2 dagen af, maar zelf ben ik nog veel erger 😛
Mama 1983, balen.... nu op na nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Maar je nod in maart lijkt nog wel heel ver weg zeg 😞
Nu wel ff 2 rustige weken zonder gedoe tot de eisprong !
Mama-1983 schreef:Ja ja mijn ongi zet door 😁 op naar de volgende ronde
MG1981 schreef:Hier zet het nog niet echt door ... :-([/QUOTE
O nee ik dacht net nog grappig lopen er precies op de zelfde dag!
Balen zeg......
mijke schreef:Pf elk keer als ik hier kom kijken denk ik waarom loopt die olifant nou niet door ...
Renee schreef:Nog steeds niet ongi! Ging net naar de wc had ik met vegen een doorzichtige slijmprop van een paar cm groor en dik (SORRY) het leek wel behangplaksel!! Iemand een idee wat dit is betekent heb dit echt nog nooit gehad..
Renee schreef:Nog steeds niet ongi! Ging net naar de wc had ik met vegen een doorzichtige slijmprop van een paar cm groor en dik (SORRY) het leek wel behangplaksel!! Iemand een idee wat dit is betekent heb dit echt nog nooit gehad..
Penny1990 schreef:Pip; hihi vitamines met foliumzuur gebruik ik al erg lang dus die had ik al. Heb gewoon 2 testjes bij de action gehaald voor 1,49. Vorige keer had ik iets van 30 testen besteld en hadden we er maar (officieel) 1 nodig omdat ik meteen zwanger was.. Dus koop ze nu gewoon per keer en als het zover mag zijn dan de 'goeie' testen ertegenaan. 😊
Mama-1983; jammer maar een mooie cyclus heb je! nu volgende betere ronde hopelijk!
Mijke; je weet maar nooit die pijn in je onderrug, hoop dat je symbolische datum helpt!
Hier wachtend op m'n ongi, laatste door de pil.. Wss komt 'ie morgen maar zou donderdag al beginnen met nieuwe pil (had speciale 'alternatieve' pil i.v.m. gezondheid) dus in principe ben ik vanaf donderdag niet meer 'beschermd', maarja dan zit die stomme ongi in de weg 😛 ik ben er ook wel veel mee bezig hoor, we vinden het zo leuk en kunnen echt niet wachten. Helaas kunnen we er niet van op aan dat het nu ook zo snel zal gaan als bij onze kleine man..
Mama-1983 schreef:Ja ben er ook heel blij mee dat is een mooie cyclus heb 😊 was al ff bang da ik geen eisprong gehad had 😞
Nou is hij blijkbaar geweest in de week dat ik goed ziek was helaas pindakaas.
Maar vind het juist heel fijn zijn zo nu heb ik meer een idee hoe de volgende ronde eruit kan zien.
stina84 schreef:Lijkt me cervixslijm… Heb je rond je eisprong!
mijke schreef:Jaa, ik ga ook na de 9 mnd-en beurs.
Vooral voor mijn zus, want die is nu t zwanger om te gaan (36 weken dan)
FF wat aanbiedingen voor haar scoren
Maar t zou natuurlijk wel geweldig leuk zijn om dan zelf ook zwanger te zijn.
Nog meer mensen die gaan ?
MG19nogwat, Balen dat het niet door zet zeg...
Hopelijk dan morgen wel echt duidelijkheid.
Maar is dan weer zo lastig wat je nu echt als eerste dag van je cyclus aan moet houden.
(*Zo, geeft olifant schop onder z'n kont*)
Renee schreef:Als het goed is heb ik mijn ei al gehad vanaf die periode heb ik al meer last van witte vloed maar dit was echt anders?! Zit nu op 33 dagen van m'n cyclus
Mama-1983 schreef:Ik denk baarmoeder prop! Heb je nog meer klachtjes?
Renee schreef:Wat is een baarmoeder prop? Nog nooit gehoord?
Niet echt beetje hoofdpijn wel gehad vorige week en rug pijn maar nu nergens last van?
supermama schreef:misschien testen renee?
Ik ga ook naar de 9 maanden beurs, mijn schoonzusje is 27 werken zwanger. We gaan voor haar. Ze weet wel dat we bezig zijn.
Hier nog steeds enkel beetje gevoelige borsten. Droog van onderen en verder niets noppes nada. Dus ga nog steeds uit van een ongi dit weekend.
mijke schreef:Pf elk keer als ik hier kom kijken denk ik waarom loopt die olifant nou niet door ...
Renee schreef:ja idd mijke gewoon daarna weer ff testen!
Had vanmorgen voor het eerst beetje ongi gevoel en ging net weer naar de wc en weer zo'n draad prop wel kleiner! Heb er dit x zelfs een foto van gemaakt!